Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex"

Marketingo komplekso vertinimas: prezervatyvai "Durex"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: atlikti pasirinktos prekės marketingo komplekso vertinimą. Produktas. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimas. SSGG (SWOT) analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 19.3 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą