Santrauka. Tikslas: Išanalizavus marketingo komplekso elementus parengti rinkodaros planą UAB "Busturas" ateinantiems 5 metams. Įvadas. Marketingo programa. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo programos elementai. Paslaugos charakteristika. Kaina. Paslaugų pateikimo kanalai. Pardavimų rėmimas, reklama. Marketingo planavimas. UAB "Busturas" ir jos paslaugų charakteristika. Marketingo aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Gamtinė (geografinė) aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Kultūrinė- demografinė aplinka. Marketingo tikslų nustatymas. UAB "Busturas" remiasi tokiomis vizijomis. Įmonės misija. Rinkodaros veiksmų planas. Marketingo padalinio organizacinė struktūra. Išvados. Summary.