Turizmo paslaugų rinkodaros kursinis darbas. Įvadas. Tyrimo objekto ir informacinių šaltinių apžvalga. Viešbučio "x" esamos situacijos analizė. organizacijos analizė. Organizacijos pozicijos apžvalga. rinkodaros programos analizė. Paslaugų produkto analizė. Paslaugų kainos analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Paslaugų pateikimo (skirstymo) analizė. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Procesai. Rinkodaros aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Rinkos tyrimas. Paslaugų vartotojo segmentacija ir tikslinės rinkos pasirinkimas. Paslaugų produkto pozicionavimas. Konkurencinė analizė. Vidinio marketingo analizė. Viešbučio "x" ssgg analizė marketingo požiūriu. Strateginiai rinkodaros sprendimai. Perspektyvų analizė (priemonių planas susijęs su programos tobulinimu). Pelno (nuostolių) prognozė (rinkodaros plano). Kontrolė (marketingo plano įgyvendinimo kontrolė). Strategijų parinkimas. Išvados ir pasiūlymai.