Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Praktinė verslo analizė: UAB "Omnitel"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Marketingo komplekso programos elementų apibūdinimas, Marketingo orientacija, naudojama įmonėje. Kodėl įmonėje pasirinkta ši marketingo orientacija, Mikroaplinkos elementai, įtakojantys UAB "Omnitel", Makroaplinkos elementai, įtakojantys UAB "Omnitel", UAB "Omnitel" rinkos Lietuvoje tyrimas, UAB "Omnitel" GSM ryšio vartotojų rinkos segmentavimas, Vartotojų elgesio (vidaus ir išorės) faktoriai, turintys įtakos GSM ryšio paslaugų pirkimui, GSM ryšio paslaugų apibūdinimas, GSM ryšio paslaugų nustatymo strategija, GSM ryšio paslaugų pateikimo strategija, GSM ryšio paslaugų pardavimo rėmimo strategija, Darbo išvados. Marketingo namų darbas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-03-28
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis31.41 KB
Autoriusrenata
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo kontrolinis.doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą