Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (5)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (5)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147
Aprašymas

Marketingo samprata: Marketingas - verslo samprata, Apibrėžimas, Marketingo evoliucija, Marketingo atmainos, apibendrinimas. Marketingo kompleksas ir jo aplinka: Marketingo kompleksas, Marketingo aplinka, Mikroaplinka, Makroaplinka, Politinė - teisinė aplinka, Ekonominė aplinka, Demografinė - kultūrinė aplinka, Technologinė aplinka, Konkurencinė aplinka. Rinka ir rinkos tyrimas: Rinkos ir jų klasifikavimas, Rinkos segmentavimas, Vartotojo elgesį lemiantys faktoriai, Tarpasmeniniai faktoriai, Asmeniniai faktoriai, Gamybinės paskirties prekių vartotojų elgesys, Rinkos tyrimas, Paklausos tyrimas, Vartotojų elgesio tyrimo kryptys, Konkurencijos tyrimas. Prekių klasifikavimas, prekės gyvavimo ciklas, naujų prekių kūrimas, prekės identifikavimas ir įpakavimas: Prekės samprata, Prekių klasifikavimas, Prekės gyvavimo ciklas, Prekės pripažinimo procesas, Prekių asortimentas, Konkurentabilumas, Naujų prekių kūrimas, Prekių gamybos nutraukimas, Prekės identifikavimas, Prekės įpakavimas. Kaina: Kainos samprata, Kaštų poveikis kainai, Rinkos poveikis kainai, Naudingumo vartotojui poveikis kainai, Konkurencijos poveikis kainai, Normatyvinių aktų poveikis kainai, Marketingo strategijos poveikis kainai, Rizikos laipsnio poveikis kainai, Kainos reguliavimo tikslai, Produktų kainų nustatymo metodai, Kainų strategijos. Prekių paskirstymas: Prekių paskirstymo kanalai, Didmeninė prekyba, Mažmeninė prekyba, Marketingo logistika, Kanalų valdymas. Rėmimas: Rėmimo samprata, Pardavimų rėmimas, Reklama, Populiarinimas, Asmeniškas pardavimas. Marketingo planavimas ir valdymas: Marketingo planavimo esmė, Marketingo strategijos parengimas, Pardavimų organizavimas, Taktikos pagrindimas, Marketingo planas, Marketingo kontrolė ir analizė.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-05-20
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis140 puslapių 
Literatūros šaltiniai23
Dydis265.07 KB
Autoriusaura
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/DėstytojasNijolė Kašėtienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word KAUNO KOLEGIJOS.doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-03-06 IP: 84.15.67.147
    Inga sako

    Geras darbas... m/-_-m/

  • 2005-10-17 IP: 85.206.33.17
    renata sako

    Geras darbas,ačiū

  • 2005-05-26 IP: 193.219.163.248
    Simona sako

    as jus myliu uz tai, kad jus negailit ir leidziat savo darbais naudotis kitiems..

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 140 puslapių 
  • Kauno kolegija
  • Nijolė Kašėtienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą