Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos kūrimas: kavinė
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos kūrimas: kavinė

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Kavinės marketingo strategijos kūrimas UAB "X" pavyzdžiu. Įvadas. Situacijos analizė. Teikiamų paslaugų ir rinkoje dalyvaujančių firmų apžvalga. UAB "x" charakteristika. Tyrimų metodika. Marketingo strategija ir valdymas. Bendrosios marketingo strategijos. Paslaugų strategijos. Kitos problemos sprendimo teorinės prielaidos. Tyrimai ir jų rezultatai. Kavinės įvaizdžio kūrimas. Kavinės įvaizdžio formavimas. Logotipo įvaizdžio gerinimas. Prekės tobulinimas ir kainodara. Asortimento tobulinimas. Maisto kokybės gerinimas. Aptarnavimo kokybės tobulinimas. Kainos strategija. Darbo organizavimas. Darbo laiko keitimas. Personalo darbo organizavimas. Marketingo duomenų bazės sukūrimas. Pardavimų skatinimas. Reklama. Spausdinta reklama. Transliacinė reklama. Stacionari reklama. Reklama internete. Ryšiai su visuomene. Tolesnių veiksmų marketingo srityje gairės. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Šiais laikais rizika verslininko tyko visur. Kartais verslo rizikos šaltiniu gali tapti įvykiai, vykstantys labai toli nuo verslo vystymo vietos. Pabrangusios žaliavos ar padidėjusios paskolos aptarnavimo išlaidos gali priversti suabejoti, ar buvo verta investuoti į dabar vykdomą verslą. Kar-tais rizikos šaltiniu gali tapti nesutvarkyta apskaita, laiku neapmokėta sąskaita, nenumatytas darbo inspektoriaus vizitas…
Būna laikas, kai verslo vystymui nebepakanka nuosavų lėšų. Dabar gausu pačių įvairiausių verslo finansavimo alternatyvų. Besikeičianti teisinė aplinka suteikia naujų verslo vystymo gali-mybių, tačiau kartu iškelia ir naujų uždavinių. Todėl būtina įvertinti finansinės rizikos įtaką konk-rečiai įmonei ir pritaikyti atitinkamas rizikos draudimo priemones, kad visas jėgas galima būtų skirti savo verslo vystymui.
Visa tai šiandieninis verslininkas turi žinoti kaip daugybos lentelę. Tačiau yra dar viena sena vadovėlinė taisyklė, kuri, mano manymu, turėtų būti bet kokios veiklos išeities taškas – "...verslo sėkmę (net jei ją visokeriopai skatintų kokia nors liberali valdžia) lemia gebėjimas gaminti ir parduoti vartotojams reikalingas prekes arba suteikti jiems būtinas paslaugas".
Kaip ir bet kurioje kitoje, viešojo maitinimo ir pramogų srityje veikianti įmonė, norinti iš-silaikyti rinkoje ir pasiekti gerų rezultatų, privalo sukurti nuoseklią marketingo priemonių taikymo sistemą. Šiame bakalauro darbe pateikiamas nedidelės Kaune veikiančios kavinės marketingo planas, kurio tikslas – pritraukti kuo daugiau lankytojų ir tokiu būdu padidinti pajamas. Kavinė, nutolusi nuo miesto centro keletą kilometrų ir įsikūrusi verslo įstaigų ir daugiaaukščių namų ap-suptyje, teikia valgyklos paslaugas pietų metu ir kavinės paslaugas kitu metu. Įgyvendinus daugelį šiame marketingo plane paminėtų priemonių galėtų būti pasiekta veiklos nenuostolingumo riba ir užtikrintas nuolatinis lojalių klientų ratas, o kavinės apyvarta – padidėti ne mažiau, kaip 30-čia procentų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-09
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai24
Dydis62.07 KB
Autoriusaura
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos kurimas kavine [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2005-12-28 IP: 217.132.196.112
    Rima sako

    darbas geras, taciau jo pabaigoje esancios isvados bei naudota literatura priklauso kitam darbui!!! t.y darbas apie kavine, o pabaiga apie transporto imone...

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą