Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujo produkto rėmimas, įvedant jį į rinką
   
   
   
-3
naudingas 0 / nenaudingas -3

Naujo produkto rėmimas, įvedant jį į rinką

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061
Aprašymas

Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. "N" įmonės esamos situacijos analizė. "N" įmonės charakteristika. "N" įmonės marketingo komplekso elementų analizė. Prekės. Kainos. Paskirstymo kanalai. Rėmimas. Automobilinių dažų rinkos analizė. Naujo produkto įvedimo į rinką teoriniai sprendimai. Naujos prekės įvedimas į rinką. Rėmimo strategijos teoriniai aspektai. Rėmimo komplekso taikymas įvedant naują prekę į rinką. Įmonės "N" naujo produkto įvedimo į rinką empirinis tyrimas. Metodika. Empirinio tyrimo tikslas ir uždaviniai. Tyrimo metodo ir duomenų rinkimo būdų atranka. Kiekybinio tyrimo eiga: Anketos sudarymas, Tyrimo imties atranka, Duomenų analizė. Rėmimo strategijos įgyvendinimas. Rėmimo strategijos priemonių parinkimas. Rėmimo strategijos įgyvendinimo etapų apibrėžimas. Sukurtos rėmimo strategijos įvertinimas ir jos efektyvumo analizė. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas ir jos tyrimo būtinumas. Šiuo metu kuriasi vis daugiau naujų organizacijų, taip pat esamos organizacijos plečia savo veiklą, plėsdamos savo produktų linijas, įvedinėdamos į riuką naujus produktus. Tai didina konkurencijos mastus ir darosi vis sunkiau pritraukti ir išlaikyti vartotojus. Temos aktualumą dar labiau pabrėžia Lietuvos stojimas į Europos Sąjungą. Jei Lietuva taps ES nare, jai atsivers užsienio rinkos, kuriose galima bus realizuoti produkciją palankesnėmis sąlygomis negu dabar. Tačiau reikia neužmiršti ir tokio fakto, kad Lietuvoje atsiras daugiau konkurentų iš užsienio, kurie siūlys naujus produktus. Taigi konkurencija augs. Vartotojui reikia nuolat priminti arba jį informuoti apie organizacijos teikiamas paslaugas ar produkciją, stengtis kaip nors išskirti savo produktą iš kitų.
Kai kurios didesnės organizacijos konkuruoja mažindamos savo produktų (paslaugų) kainas, kitos stengiasi pabrėžti produkto išskirtinumą arba naujumą. Tam dažnai reikia pasitelkti rėmimo priemones. Viena iš didžiausių problemų marketingo srityje yra naujo produkto įvedimas į rinką.
Vartotojai dažnai būna lojalūs konkrečiai organizacijai, todėl yra gan sunku paskatinti vartotoją atsisakyti vienų produktų, su kuriais susipažinęs, nuolat vartoja, ir pradėti vartoti ar bent jau išbandyti kokį nors naują produktą, apie kurį jis net nėra girdėjęs. Todėl marketingo specialistai turi kreipti labai daug dėmesio naujo produkto įvedimo į rinką rėmimo strategijos sudarymui.
Problema: Organizacijos, kurios neremia savo naujų produktų gali patirti nesėkmę ir nepritraukti vartotojų. Taip pat būtina pasirinkti tinkamą rėmimo strategiją pristatyti savo produkcijai, skirti pakankamai lėšų, paskirstyti rėmimą tam tikram laikotarpiui. Produkto naujumo atveju rėmimo priemonės atlieka "informavimo" funkciją (ypač reklama), kai tuo tarpu esamiems produktams užtenka kad reklama atliktų tik "priminimo" funkciją.
Problemos ištyrimo mokslinėje literatūroje mastas: Ši tema yra nagrinėjama literatūroje, tačiau nepakankamai. Dažniausiai literatūroje galima rasti ypač paviršutiniškas autorių nuomones apie tai, kokias rėmimo priemonės efektyvu naudoti produkto gyvavimo ciklo pradžioje - tai yra įvedimo į rinką stadijoje. Daugiausia literatūroje nagrinėjamas

bendras produkto rėmimas, tik kai kuriuose nagrinėtuose šaltiniuose galima rasti nuomonių apie tai, kokias rėmimo rūšis taikyti produktui įvairiomis gyvavimo ciklo stadijomis.
Tyrimo objektas: naujo produkto įvedimo į rinką rėmimas.
Tyrimo tikslas: sudaryti naujo produkto įvedimo į rinką rėmimo strategiją.
Tyrimo uždaviniai:
- Apibūdinti rėmimo reikšmę ir būtinumą;
- Aptarti naujo produkto įvedimo į rinką stadiją,
- Išanalizuoti kokie veiksniai lemia naujo produkto žlugimą rinkoje;
- Išanalizuoti literatūroje pateikiamus naujo produkto įvedimo į rinką rėmimo
būdus;
- Apžvelgti literatūroje aptariamas rėmimo strategijas;
- Palyginus kelių autorių nuomones išsiaiškinti kurios rėmimo rūšys arba rėmimo
strategijos naujam produktui yra efektyviausios;
- Pasirinktos organizacijos pagrindu atlikti rinkos tyrimą, kurio metu vartotojų
apklausos pagalba išsiaiškinti vartotojų požiūrį į naujus produktus ir naujo produkto rėmimą;
- Remiantis literatūra ir tyrimo rezultatais sudaryti rėmimo strategiją, skirtą įvesti į
rinką naujam produktui.
Loginė darbo struktūra: Pirmoje dalyje bus nagrinėjama literatūroje pateikiama medžiaga apie naujo produkto rėmimo būdus ir strategijos sudarymo principus. Antroje darbo dalyje bus nagrinėjama konkreti organizacija, kuriai bus kuriama strategija, o trečioje dalyje remiantis pirmomis dalimis bus kuriama rėmimo strategija naujam nagrinėjamos organizacijos produktui į rinką įvesti.
Tyrimo metodologija:
1. Mokslinės literatūros sisteminė analizė ir apibendrinimas;
2. Rinkos tyrimas (apklausa) ir jo rezultatų susisteminimas
3. Šių dviejų metodų apjungimas naujo produkto įvedimo į rinką rėmimo strategijai
sudaryti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-17
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis58 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis193.59 KB
Autoriusakura
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Naujo produkto remimas ivedant ji i rinka [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą