Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodaros valdymas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Rinkodaros valdymo esmė. Organizacijų valdymas: tikslai ir uždaviniai. Organizacijos, orientuotos į vartotojus sukūrimas. Segmentavimo, pozicionavimo ir rinkodaros komplekso strategijos. Padėties vertinimas skirtingų matricų pagalba. McKinsey matrica. ADL matrica. Hofer’io matrica. PIMS modelis. Lansoff’o matrica "Prekė - rinka". Strateginis planavimas rinkoje. Prekės gyvavimo ciklas. Personalo vaidmuo įmonės komercinėje veikloje.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-08-01
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis142.26 KB
AutoriusGiedrius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros valdymas_konspektas_0505.doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą