Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo rinkos analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo rinkos analizė

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Vartotojų tyrimas. Vartotojo elgsenos rinkoje tyrimas. Anketos sudarymas. Gautų duomenų analizė. Rinkos analizė. Rinkos paklausos įvertinimas. Rinkos pozicionavimas. Pardavimų prognozė. Konkurentų analizė. Esamų ir potencialių konkurentų išsiaiškinimas. Silpnųjų ir stipriųjų konkurentų pusių išaiškinimas. Išvados.

Ištrauka

Šiandien Lietuvai gyvenant rinkos sąlygomis, svarbų vaidmenį organizacijose įgauna marketingo tyrimai . Marketingo tyrimai – tai informacinė funkcija, jungianti organizaciją ir jos aptarnaujamą rinką . Pastaruoju metu marketingo tyrimams skiriamos išlaidos labia išaugo . Įmonės nori ir siekia priimti kuo tikslesnius sprendimus , o tam reikalinga kuo tikslesnė informacija.
Norint padaryti teisingą sprendima reikia surinkti reikiamą informaciją . Taigi , sprendimo teisingumas labia priklauso nuo turimos informacijos . Taip pat ir marketingo sprendimai reikalauja informacijos , tam ir yra daromas marketingo tyrimas.
Marketingo tyrimas - tai sistemingas duomenų , susijusių su marketingo prblemomis , rinkimas , kaupimas ir apdorojimas.
Labai svarbu konkrečiai suformuluoti problemą . Problemos formulavimas - tai pradinis marketingo tyrimo etapas , kuriame apibrėžiami klausimai , kuriuos išspręsti turi padėti organizojamas tyrimas.
Atlikdami pasiūlos tyrimą , buvo remiamasi laikraščių publikacijomis , reklama . Tai pat buvo atliktas vartotojo tyrimas . Artimai su rinkos tyrimu siejasi pirkėjų elgesio tyrimas . Jis grindžiamas pirkėjų nuomone , pirkimo motyvu ir kt. Analize , paremta psichologijos metodais . Didžioji informacijos dalis buvo surinkta tiesiogiai bendraujant su respondentais.
Jau prieš keleta metu atsirado Lietuvoje dideli prekybos centrai .Tada jie jau atrode dideli nors dabar jau yra labia didelių prekybos centrų , tai tokie kaip "Akropolis" , " Hiper Maxima" . "Hiper Rimi" . Dabar jau nieko nestebina kai atidaroma paprasta parduotuvė nes dideli prekybos centrai išstumia iš rinkos visas nedidelės parduotuvės esančios arti prie jų . Vartotojai renkasi didelius prekybos centrus , todėl , kad ten labai didelis asortimentas prekių ir prekės pateiktos mažiausiomis kainomis.

Problema – dideli prekybos centrai išstumia iš rinkos mažas parduotuves. Tikslas -išsiaiškinti , kodėl ir kokius prekybos centrus renkasi daugelis žmonių. Reikia išsiaiškinti ar tikrai tokia problema egzistuoja , reikia tikslingesnių duomenų , todėl šiam marketingo tyrimui buvo panaudotas aprašomojo marketingo tyrimų metodas .

Aprašomieji tyrimai sudaro didžiausią rinkos tyrimų dalį . Jų tikslas – pateikti tikslią informaciją apie tam tikrus marketingo aplinkos aspektus . Hipotezės egzistuoja , bet dažnai būna netikslios . Tiriamųjų ryšių kilmė nėra priežastinė. Tačiau tyrimų rezultatai yra naudingi, nuodugniau nagrinėjant iškilusią problemą.
Aprašomasis tyrimas yra naudojamas , kai reikia :
▪ paaiškinti tam tikrų grupių charakteristikas ;
▪ įvertinti žmonių ,kurie elgiasi tam tikru būdu , proporcijas tam tikroje
visumoje ;
▪ daryti specifines prognozes.
Todėl šitas tyrimo būdas mums labia tinka .Tai vienkartinis aprašomasis tyrimas .
Šiam tyrimui buvo panaudotas tiesioginės apklausos metodas , buvo sudaryta anketa , kurią užpildė įvairūs respondentai ir iš šitų atsakymų apibendrintos išvados.
Šitam tyrimui buvo renkama ir naudojama formali pirminė ir antrinė informacija . ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-08-20
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis94.94 KB
AutoriusJelena
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo rinkos analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą