Marketingo strategija (teorija). UAB "Verslo žinių" charakteristika, misija, tikslai. Prekės ir paslaugos. Produktų asortimento politika. Kainų politika. Įmonės perspektyvų tyrimas. Įmonės makroaplinka. Įmonės mikroaplinka. Marketingo strateginiai tikslai. Marketingo tikslinės rinkos. Marketingo programa ir jos pagrindimas. Marketingo kompleksas. Marketingo plano struktūros pagrindimas. Marketingo tyrimo metodas. Tyrimo rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Darbo anotacija.
Nė viena įmonė negali sėkmingai dirbti neturėdama strategijos. Strategija – tai svarbių valdymo, konkurencijos ir funkcinių sričių veiksmų, kurie turi būti vykdomi siekiant įmonės tikslų ir pozicionuojant pačią įmonę rinkoje, atspindys.
Viena iš įmonės funkcinių sričių yra marketingas, kuriam taip pat turi būti paruošiamos tinkamos veiklos strategijos. Marketingo strategija – tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visuma, nukreipta pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus. Skirtingai nuo visos įmonės veiklos tikslų, marketingo tikslai apima tik marketingo sritį. Jie numato, ką įmonė turi pasiekti marketingo priemonėmis per planuojamą laikotarpį, naudodama atitinkamas marketingo strategijas.
Šio darbo tikslas – parengti marketingines strategijas firmai "Verslo žinios" sėkmingam tolimesnės veiklos vystymui.
Informacija – svarbi visų laikų vertybė. Verslininkams tai ne tik darbo įrankis, bet ir būtinybė, norint plėtoti, vystyti ir išlaikyti verslą, reikia domėtis viskuo kas vyksta tiek Lietuvoje tiek užsienyje, stebėti ekonomikos, verslo tendencijas. Stebėti klientus, konkurentus, ieškotis naujų partnerių ar investuotojų, gal būt patiems ieškotis naujų klientų. Tam yra UAB "Verslo žinios" leidžiančios dienraštį verslininkams.
Šiuo metu šis dienraštis tai tarytum verslo informacijos paketas t.y. ir laikraštis ir priedai ir vžonline versija su visomis savo galimybėmis, tai pirmas verslininko darbo įrankis. Tam reikia stebėti rinką, stebėti kitus verslo informacijos šaltinius, stengtis pateikti kuo daugiau naujovių, bei tobulinti esamą produktą, kad pirmauti verslo pasaulyje. Jau dabar Verslo žinios yra įvertintas ir mielai skaitomas dienraštis, ir savo privalumais vis pritraukiantis daugiau skaitytojų, tačiau čia sustoti negalima, tam reikia tirti rinką, sudaryti marketingo strategiją tolimesniam tobulėjimui.
Tam verslo žinios leidžia ne tik dienraštį, bet ir daugelį kitų produktų skirtų sėkmingam verslo vystymui, apie tai ir paminėsiu šiame darbe.
Taigi šio marketingo darbo tikslas – detaliai pateikti šios prekės koncepciją, veiksmus, reikalingus šios idėjos įgyvendinimui, atliktų tyrimų rezultatus ir tuo galiausiai įrodyti, jog šis dienraštis ne tik yra, bet ir gali gali būti pelningai realizuojamas Lietuvos rinkoje. ...