Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso programos elementai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo komplekso programos elementai

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

AB "Vilniaus pergalė" marketingo orientacija. Mikroaplinkos elementai ir kaip įtakoja "Vilniaus Duona" veiklą? Makroaplinkos elementai ir kaip įtakoja X įmonės veiklą? AB "Vilniaus pergalė" rinka Lietuvoje. Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai turės įtakos jūsų prekės z pirkimui ir kodėl. Kainos nustatymo strategija. Pateikimo strategija. Rėmimo strategija.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-19
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis53.27 KB
Autoriusbeata
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word MARKETINGO KOMPLEKSO PROGRAMOS ELEMENTAI [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą