Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos parengimas: AB "Pieno žvaigždės"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės misija ir tikslai. AB "Pieno žvaigždės" perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. AB "Pieno žvaigždės" marketingo komplekso analizė. Įmonės SWOT analizė. Marketingo tikslai. Marketingo strategija. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Šio darbo tikslas – išnagrinėti pasirinktą įmonę, išanalizuoti jos vidinę ir išorinę aplinkas, nustatyti šiuo metu vykdomas strategijas, suformuluoti marketingo tikslus ir parinkti naujas, ateityje galimas įvykdyti ir naudingas įmonei marketingo strategijas.
Marketingo strategija – tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visuma, nekreipta pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus.

Pieno produktai – tai maistas, būtinas kiekvienam žmogui. Tad pagrindinis pieno produktų gamintojų tikslas – suteikti ir naudą, ir džiaugsmą kiekvienai šeimai. To siekia ir Lietuvos pieno produktų rinkos lyderė – akcinė bendrovė "Pieno žvaigždės".
AB "Pieno žvaigždės" buvo sukurta iš kelių savarankiškai veikusių pieno perdirbimo įmonių, kurios šiandien įgalina specializuoti gamybą, pasiekiant aukščiausią efektyvumo lygmenį bei šalyje tolygiai paskirstant žaliavinio pieno surinkimo pajėgumus. Įmonės įstatinis kapitalas – 54.030.451 Lt. 1999 metais įkurtą bendrovę sudarė "Mažeikių pieninės" bei "Pasvalio sūrinės" gamybiniai filialai. Vėliau buvo prisijungta "Kauno pieno" įmonė bei įsigytas "Biržų akcinės pieno bendrovės" su visomis jai priklausiusiomis įmonėmis turtas. 2002 metų pradžioje AB "Pieno žvaigždės" įsigijo 63 % AB "Panevėžio pienas".
AB "Pieno žvaigždės" misija: AB "Pieno žvaigždės" gamina pieno produktus ir plečia jų asortimentą, gaminiai ne tik puikios kokybės, bet ir patraukliai pateikiami. Naujų technologijų diegimui bendrovė skiria didžiulį dėmesį. Perkama naujausia ir patikimiausia pieno produktų perdirbimo įranga, visos gamybos linijos nuolat modernizuojamos. Įmonė visada pasirengusi abipusiai naudingų dalykinių ir prekybos ryšių plėtrai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-14
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis28.2 KB
AutoriusIneta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos parengimas AB Pieno zvaigzdes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2005-12-15 IP: 10.10.10.2
    sparco sako

    aciu aciu aciu! :)

  • 2005-12-14 IP: 217.17.92.172
    kristina sako

    aciu labai:)

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą