Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė: AB "Malsena"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė: AB "Malsena"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įmonės įkūrimas ir istorija. Prekė. Žaliavos ir medžiagos. Prekės gyvavimo ciklas. Prekių asortimentas. Prekių konkurentabilumas. Naujų prekių kūrimas. Prekės identifikavimas. Prekės įpakavimas. Patrauklumas esamai vartotojų rinkai. Kaina. Kaina ir jos kryptys. AB "Malsena" kainų nustatymo tikslai. AB "Malsena" produkcijos kainynas. Prekių pateikimas. Paskirstymas ir jo kanalai. AB "Malsena" logistika. Rėmimas. AB "Malsena" rėmimo tikslai. AB "Malsena" reklama ir jos priemonės. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-20
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis285.55 KB
Autoriusasta
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word MALSENA [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2005-12-27 IP: 85.206.5.80
    Laura sako

    viskas būtų lyg ir normaliai, bet juk nėra naudotos literatūros sąrašo....jau nekalbant apie visur reikalaujamas "išnašas"...

  • 2005-12-07 IP: 213.197.129.54
    x sako

    normaliai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 16 puslapių 
  • 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą