Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: interneto kavinė PĮ "Arena"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: interneto kavinė PĮ "Arena"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Personalinė įmonė "Arena" – kompiuterinis salonas, teikiantis kompiuterinio laiko pardavimo paslaugas. Verslo idėja, įmonės produkto pasirinkimas. Marketingo tikslų formulavimas. Veiklos aplinkos apibūdinimas. Mikroaplinka. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Partneriai. Personalas. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Technologinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Demografinė aplinka. Rizikos įvertinimas. Statistikos rodikliai. Marketingo koncepcija ir tipai. Marketingo elementų apibūdinimas. Produktas. Kaina. Vieta. Rėmimas. Marketingo išlaidos. Išvados.

Ištrauka

Šiandieninė ekonominė padėtis mūsų šalyje yra pakankamai paini ir sunki, todėl Lietuvos verslininkai išgyvena ne patį geriausią laikotarpį. Turėti savo verslą ir jį plėtoti sudėtinga dar ir todėl, kad mūsų šalyje priimti ne labai palankūs verslininkams įstatymai, o ypač smulkiam verslui.
Rinkos ekonomikos sąlygomis jaunoms, pradedančioms firmoms labai sunku įsiskverbti ir įsitvirtinti joje. Rinkoje egzistuoja gausybė įvairių kokybiškų prekių ir paslaugų, kurių pasiūla viršija paklausą, todėl reikia sukurti arba surasti tokią unikalią ir kokybišką prekę ar paslaugą, kuri atlaikytų ir taip jau esamą didelę konkurenciją. Tačiau ir turint tokį produktą iškyla problemų jį pateikiant ir parduodant vartotojui. Tuomet reikia tinkamai suorganizuoti produkcijos pardavimo sistemą, kuri užtikrintų, kad produktas pasieks vartotoją per maksimaliai trumpą laiką t.y. klientui nereikės ilgai laukti bei ieškoti norimos prekės. Tačiau, rinkoje esant dideliam prekių pasirinkimui, vartotojas pasimeta jų gausybėje, todėl jam reikia padėti suprasti, kokią prekę pasirinkti ir įsigyti. Šiai problemai išspręsti naudojama reklama ir kuriamos marketingo programos, kurios turi įtikinti pirkėją naudoti tik vieną ar kitą prekę. Tokiai sistemai sukurti ir realizuoti reikia daug pastangų, laiko, bei nemažų investicijų. Visa tai įgyvendinti jaunam, pradedančiam verslininkui yra nepaprastai sudėtinga, kadangi be materialių išteklių jam trūksta patirties bei žinių. Vykdant savo veiklą pagal iš anksto sudarytą marketingo planą, galima numatyti didelę dalį sunkumų ir problemų, su kuriais jam gali tekti susidurti ateityje bei jų išsprendimo būdus.
Darbo objektas: Personalinės įmonės "Arena" – kompiuterinio salono, teikiančio kompiuterinio laiko pardavimo paslaugas, steigimas ir veikla.
Darbo tikslas – remiantis paslaugų marketingo komplekso elementais, išskirtais lietuvių ir užsienio literatūroje išanalizuoti kompiuterinio laiko pardavimo paslaugų teikimo verslo idėjos įgyvendinimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti, kas yra kompiuterinio laiko pardavimo paslauga.
2. Išnagrinėti PĮ "Arena" planuojamas teikti paslaugas remiantis paslaugų marketingo komplekso elementais.
3. Pateikti savo išvadas.
Metodai:
1. analizė;
2. statistiniai metodai;
3. grafiniai metodai; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-23
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis41.28 KB
AutoriusAgata
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas interneto kavine PI Arena [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą