Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo istorija: prekių ženklų kaitos tendencijos

Marketingo istorija: prekių ženklų kaitos tendencijos

Aprašymas

Prekių ženklas. Logotipas. Tikslai, keliami prekių ženklui. Logotipų kaita: 1950-1970 m. Logotipų kaita: 1970-1980 m. Logotipų kaita: 1980-1990 m. Logotipų kaita: 1990-1995 m. Logotipų kaita XXI amžiuje: pirmieji metai. Sėkmingiausių prekių ženklų dešimtukas. Löfbergs Lila. Kaip buvo sukurtas stiprus ir konkurencingas prekinis ženklas. Esminė strategija. Produktų išskirtinumas. Kavos mokykla.

Rašto darbo duomenys
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis15 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis567.15 KB
AutoriusDalia
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Marketingo istorija_Viesasis Marketingas Kanadoje [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 15 skaidrių
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą