Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo istorija: prekių ženklų kaitos tendencijos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo istorija: prekių ženklų kaitos tendencijos

Aprašymas

Prekių ženklas. Logotipas. Tikslai, keliami prekių ženklui. Logotipų kaita: 1950-1970 m. Logotipų kaita: 1970-1980 m. Logotipų kaita: 1980-1990 m. Logotipų kaita: 1990-1995 m. Logotipų kaita XXI amžiuje: pirmieji metai. Sėkmingiausių prekių ženklų dešimtukas. Löfbergs Lila. Kaip buvo sukurtas stiprus ir konkurencingas prekinis ženklas. Esminė strategija. Produktų išskirtinumas. Kavos mokykla.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-21
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis15 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis567.15 KB
AutoriusDalia
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Marketingo istorija_Viesasis Marketingas Kanadoje [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 15 skaidrių
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą