Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo sprendimų formavimas akių klinikoje

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Akių klinikos esamos situacijos analizė. Paslaugos. Paslaugų kainos. Teikimo vieta. Rėmimas. Vartotojai. Paslaugų pardavimas. Akių operacijas atliekančios klinikos. Marketingo galimybių įvertinimas. Marketingo tikslų nustatymas. Tikslinės rinkos nustatymas. alternatyvių paslaugų marketingo sprendimo analizė. Marketingo sprendimų priėmimas. Marketingo veiksmų plano parengimas ir jo įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-22
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis25.13 KB
AutoriusGina
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasdr.Jūratė Banytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word M.Pasl.mark.IND [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 13 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • dr.Jūratė Banytė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą