Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas ir tyrimai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas ir tyrimai

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Tyrimų sritis. Tyrimų turinys. Marketingo tyrimų reikšmė sprendimų procesui. Marketingo tyrimų reikšmė vadybai. Kaip marketingo tyrimai padeda gerinti sprendimus? Situacijos analizė. Vartojimo prekių gamintojų situacijos analizės struktūra. Strategijos parengimas . Marketingo programos parengimas. Marketingo įgyvendinimas. Sėkmingų marketingo tyrimų savybės. Tarptautinio marketingo tyrimų esmė ir turinys. Tarptautinio marketingo tyrimų ypatumai. Tarptautinių marketingo tyrimų klasifikavimas. Marketingo tyrimų raida. Marketingo teorijos ir praktikos genezė. Marketingo tyrimų raidos etapai. Marketingo taikymo problemos Lietuvoje. Marketingo tyrimų prielaidos. Marketingo tyrimas tarptautinėje aplinkoje. Strateginių sprendimų informacija. Taktinių sprendimų informacija. Marketingo tarptautinių taktinių sprendimų priėmimui reikalingos informacijos marketingo tyrimai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-07-05
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis69.82 KB
AutoriusArunas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVakarų Lietuvos verslo kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word 11 Marketingo_tyrimu_reiksme_paskirtis_ir_raida [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 16 puslapių 
  • Vakarų Lietuvos verslo kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą