Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės įėjimas į tarptautinę rinką. Formos ir galimybės
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės įėjimas į tarptautinę rinką. Formos ir galimybės

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įžanga. Įmonės veiklos užsienio rinkose galimybės ir tikslingumo įvertinimas. Užsienio rinkų parinkimo kriterijai. Prognozuojamos pardavimo užsienio rinkose apimties formavimo veiksniai. Užsienio rinkų konjunktūros analizė. Konkurencijos analizė. Įmonės marketingo galimybių analizė. Užsienio rinkų parinkimo metodai. Užsienio rinkos segmentavimas. Įmonės veiklos išplėtimo strategijos. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Eksportas per prekybos atstovybę užsienyje. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų parinkimas. Bendros veikos sutartis. Praktinis pavyzdys – UAB "Kraitenė". UAB "Kraitenė" pagrindinės veiklos sritys. UAB "Kraitenė" eksportas. Reklama. Išvados.

Ištrauka

Plečiantis tarptautiniams ryšiams, tampa svarbus paslaugų tiekėjų ir vartotojų bendradarbiavimas. Tam, kad tiekėjas pačiu efektyviausiu būdu pateiktų tai, ko reikalauja vartotojas, jis privalo suprasti skirtingus jų poreikius; kaip geriausiai tuos poreikius patenkinti; ir kaip jis galėtų efektyviausiai perteikti savo siūlomą prekę ar paslaugų esmę. Tos įmonės, kurios jau pradėjo internacionalizuoti savo veiklą, pastebi, kad užsienio rinkos ne tik atveria naujas galimybes, bet ir kelia gana griežtus reikalavimus. Šiame darbe aprašomi užsienio rinkos tyrimo būdai, rinkos pasirinkimo metodai, galimybės , įėjimo į rinką formos.
Savo darbe noriu supažindinti su UAB "Kraitenė", jos gaminama produkcija ir naudojamomis technologijomis. Pasirinkdamos UAB "Kraitenė", kaip tyrimo objektą, siekiau parodyti konkrečios įmonės įvedimo į rinką pavyzdį, pritaikydama tarptautinio marketingo teoriją.

Pagrindinis užsienio rinkų parinkimo kriterijus yra prognozuojama įmonės prekių pardavimo konkrečioje užsienio rinkoje apimtis. Ji priklauso nuo rinkos talpumo, įmonės dalies rinkoje ir jos išlaidų marketingui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-02
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis115.01 KB
AutoriusJulia
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones iejimas i tarptautine rinka. Formos ir galimybes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą