Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo išlaidų ir pardavimų masto santykio analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo išlaidų ir pardavimų masto santykio analizė

  
 
 
1234567
Aprašymas

Reklamos davėjų (įmonių) išlaidos, jų skaičiavimo būdai. Procentas nuo dabartinių pardavimų. Atsižvelgiant į konkurentų skiriamų išlaidų reklamai dydį. Procentas nuo pardavimų ir konkurentų skirtų reklamos išlaidų dydis. Reklamos išlaidoms skiriama dalis nuo įmonės gauto pelno. Reklamos išlaidų nustatymas, susijęs su įmonės tikslų įgyvendinimu. Procentas nuo prognozuojamų pardavimų. Turimų pinigų naudojimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-19
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis30.18 KB
AutoriusToma
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo islaidu ir pardavimo masto santykio analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 6 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą