Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rėmimo komplekso vieta įmonės veikloje: "Tele2"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rėmimo komplekso vieta įmonės veikloje: "Tele2"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Rėmimo kompleksas. Rėmimo komplekso samprata. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene. Rėmimo komplekso vieta įmonės "Tele2" veikloje. Įmonės veikla. Reklama "Tele2" įmonės veikloje. Asmeninis pardavimas "Tele2" įmonės veikloje. Pardavimų skatinimas "tele2" įmonės veikloje. Ryšiai su visuomene "tele2" įmonės veikloje. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienos įmonės svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelno. Gali būti taip, kad įmonė siūlo gerą prekę, yra jai nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek greitai nepavyksta pasiekti. Tai ypač akivaizdu intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias prekes ar paslaugas. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – potencialūs pirkėjai tik atsitiktinai sužino apie prekę, jiems niekas tinkamai nepaaiškina siūlomos prekės privalumų, neskatina jos pirkti. Tuomet tenka imtis specialių veiksmų, kurie užpildytų šią spragą. O tam yra naudojamas marketingo komplekso elementas – RĖMIMAS.(4)
RĖMIMU – užmezgamas ryšys tarp įmonės (informacijos siuntėjo) ir klientų, pirkėjų, vartotojų (informacijos priėmimų). Šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją. Būdingiausia atsakomosios reakcijos forma – įmonės prekių, paslaugų pirkimas. Siekiant šios pageidaujamos reakcijos, didelę reikšmę turi ne tik perduodamos informacijos turinys, bet ir jos perdavimo būdas bei pateikta forma, laikas.
Šiame kursiniame darbe mes siekėme išsiaiškinti:
• rėmimo komplekso sampratą ir struktūrą;
• rėmimo komplekso uždavinius ir tikslus;
• rėmimo komplekso reikšmę;
• reklamos funkcijas, tikslus ir reikšmę;
• pardavimų skatinimo funkcijas, tikslus ir reikšmę;
• asmeninio pardavimo funkcijas, tikslus ir reikšmę;
• ryšių su visuomene funkcijas, tikslus ir reikšmę;
• rėmimo komplekso vietą įmonės veikloje.
Analizuodamos išsikeltus tikslus naudojome literatūrą bei internetinius puslapiu. Siekdami geriau suvokti rėmimo komplekso vietą įmonės veikloje, mes išanalizavome rėmimo kompleksą ryšio paslaugas teikiamčioje įmonėje "TELE2". Aptarėme kokius rėmimo komplekso elementus naudoja ši įmonės, vykdydama savo marketingo politiką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis1.11 MB
AutoriusModesta
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Remimo komplekso vieta imones veikloje Tele2 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą