Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkos tyrimai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkos tyrimai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Rinkos tyrimų turinys. Rinkos tyrimai kaip marketingo tyrimų sudedamoji dalis. Rinkos tyrimų kryptys. Rinkos tyrimų rūšys. Rinkos tyrimų klasifikavimas. Rinkos tyrimų metodologija. Rinkos tyrimų procesas. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Rinkos tyrimų etapai. Apklausa. Stebėjimas. Eksperimentas. Rinkos subjektų analizė. Vartotojų tyrimas. Vartotojų paklausos motyvų tyrimas. Vartotojų reikalavimų prekei analizė. Informacinių technologijų ir interneto rinkos tyrimas. Tyrimo metodologija. Apklausos metodas. Atranka. Apklausos atlikimas. Kokybės kontrolė. Duomenų analizė. Statistinė duomenų paklaida. Kompiuterių rinka. Turimų kompiuterių kiekis. Kompiuterių kiekis pagal tipus. Kompiuterių įsigijimo metai. Kompiuterius pirkusios įmonės pagal įsigijimo metus. Kompiuterinės įrangos pasirinkimo kriterijai. Vieno įrangos gamintojo svarba. Vieno įrangos tiekėjo svarba. Interneto rinka. Galimybės bei ketinimai naudotis internetu. Internetinio ryšio tiekimas. Internete praleidžiamas laikas. Interneto naudojimo tikslai. Interneto svetainė. Mobilusis ryšys. Mobilaus ryšio vartotojų skaičius. Išvados.

Ištrauka

Marketingo tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Atliekant marketingo tyrimus gaunama informacija padeda nustatyti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, ja remdamasi įmonė ne tik kuria, tobulina ir vertina marketingo programas, kontroliuoja marketingo veiklą, bet taip pat sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimų bei projektavimo klausimus. Kartu negalima užmiršti ir to, kad remiantis šių tyrimų būdu gaunama informacija geriau pažįstamas ir suprantamas viso marketingo proceso turinys ir raida.
Šiuolaikinėmis konkurencijos sąlygomis įmonės, siekdamos sėkmingos veiklos, turi mokėti valdyti didelės apimties komercinę informaciją, suprasti ir analizuoti rinkoje vykstančius procesus. Šiuo tikslu, o ir norėdamos pagrįsti savo marketingo ar kitus valdymo sprendimus, jos dažnai atlieka rinkos tyrimus.
Šiame darbe aptarsiu rinkos tyrimus kaip marketingo tyrimų sudedamąją dalį, sužinosiu rinkos tyrimų kryptis, rūšis, klasifikacijas. Taip pat pabandysiu išsiaiškinti kaip ir ką daryti, kad rinkos tyrimas būtų atliktas ir pateiktas kuo geriau ir būtų kuo naudingesnis tyrimo užsakovui bei visuomenei. Sužinosiu kaip geriau organizuoti ir planuoti rinkos tyrimus, duomenų rinkimo metodus bei kuo jie skiriasi. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-15
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis565.4 KB
Autoriussimazis
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. A. K. Vyskupaitis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkos tyrimai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc. dr. A. K. Vyskupaitis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą