Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (24)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (24)

  
 
 
1234
Aprašymas

Marketingo samprata ir koncepcija. Marketingo komplekso elementai. Rinkos tyrimai. Produkto politika. Kainų politika. Pardavimų rėmimas, stimuliavimas. Reklamos tikslai ir uždaviniai. Reklamos kampanijos planavimas. Prekių pateikimas. Firmos įvaizdis ir paslaugų kokybė. Vartotojų elgsena. Marketingo planavimas. Esamų klientų marketingas. Firmos vidaus marketingas. Marketingo logistika. Marketingo išlaidų efektyvumas. Aplinkos pažinimas tarptautiniame marketinge. 3 įėjimo į užsienio rinkas būdai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-15
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis43.9 KB
Autoriussimazis
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingas.spera[] [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 16 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą