Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paslaugų ir viešojo sektoriaus marketingas Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) pavyzdžiu
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų ir viešojo sektoriaus marketingas Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) pavyzdžiu

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Paslaugų marketingas. Paslaugų augimo svarba. Išskirtinės paslaugų marketingo savybės. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugų pirkėjų supratimas. Paslaugų aplinkos supratimas. Marketingo miksas paslaugoms. Produktas. Kaina. Paslaugų diferencijavimas. Viešojo sektoriaus marketingas. Viešojo sektoriaus marketingo svarba. Unikalūs viešojo sektoriaus marketingo bruožai. Viešojo sektoriaus marketingo vadyba. Tikslinių vartotojų supratimas. Mainų apibrėžimas. Marketingo strategija. Išvados.

Ištrauka

Paslauga yra veiksmas, kurio metu jos pirkėjas gauna naudos. Paslauga gali būti suteikta mašinos (automatinis atsakovas), žmogaus (konsultantas) arba abiem būdais (mechaninis). Paslauga gali būti teikiama tiesiogiai jos pirkėjui (stomatologo konsultacija) arba pirkėjo turtui (stogo taisymas). Visos valstybinės organizacijos yra paslaugų teikėjos, tokios yra mokyklos, ligoninės, transporto sistema.

Dauguma produktų yra materialios prekės ir nematerialios paslaugos kombinacija. Įsigydami dominuojančios prekės produktus, vartotojai didžiąją naudos dalį gauna iš prekės, o įsigydami dominuojančios paslaugos produktus – iš paslaugos. Dominuojančios prekės produktai visų pirma priklauso nuo materialių prekinių mainų, kurie vykdomi, kad būtų patenkinti vartotojų poreikiai. Kita vertus, dominuojančios paslaugos produktų mainuose dalyvauja paslaugos. Ir nors galima išskirti "prekę" ir "paslaugą" kaip kategorijas, tačiau daug produktų turi abiejų kategorijų elementų.


75% nacionalinių pajamų JAV gauna iš paslaugų sektoriaus. Paslaugų sektorius yra ekonomikos dalis, kurios išdava yra paslaugos, priešingai nei prekės. Dažniausiai kiekvieno ekonomikos atsigavimo pradžia būna paslaugų sektoriuje. Per paskutinius 40 metų paslaugų sektorius sukūrė apie 50 mln. darbo vietų. Ir daugumą šių darbo vietų užėmė moterys bei mažumos. 2000 m. paslaugų sektoriuje dirbo apie 95 mln. žmonių, tuo tarpu gamyboje – apie 19 mln.

Kodėl paslaugų sektorius ir toliau tebeauga? Pirma, ekonomikos klestėjimas didina paslaugų paklausą. Vis daugėja naujagimių, namų ūkių, kurių metinės pajamos viršija $60 000, nuo 1985 m. iki 1990 m. padvigubėjo. Šie vartotojai turi vis daugiau disponuojamų pajamų ir siekia jas išleisti paslaugoms, kurios padės jiems investuoti, keliauti ar ilsėtis. Pavyzdžiui, 1988 m. Cincinačio "Star Bank" atidarė savo Pirmą Privatų poskyrį padėti išskirtinai gydytojams, teisininkams, verslininkams bei kitiems finansine prasme naudingiems vartotojams. Minėtiems klientams Pirmas Privatus teikia kreditines ir investicines paslaugas, kokių negali teikti kiti bankai.

Antra, Amerikos populiacijos struktūra nuolat keičiasi. Yra daugiau pagyvenusių žmonių, daugiau nesusituokusių žmonių, kurie gyvena atskirai, mažiau tradicinių šeimų. Per paskutinius penkiasdešimt metų dirbančių moterų skaičius išaugo daugiau kaip 200%, kai dirbančių vyrų skaičius išaugo 50%. Todėl atsirado vis daugiau namų ūkių, kur dirba abu sutuoktiniai. Taip paslaugų kompanijoms atsiranda galimybės padėti šeimoms, kurioms nebelieka laiko atlikti visus namų ruošos darbus. Daugėja vaikų lopšelių, darželių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-06-02
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis34.04 KB
Autoriusroman
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2002 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu ir viesojo sektoriaus marketingas Jungtiniu Amerikos Valstiju (JAV) pavyzdziu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą