Šperos.lt > Rinkodara > Paslaugų ir viešojo sektoriaus marketingas Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) pavyzdžiu

Paslaugų ir viešojo sektoriaus marketingas Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) pavyzdžiu

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Paslaugų marketingas. Paslaugų augimo svarba. Išskirtinės paslaugų marketingo savybės. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugų pirkėjų supratimas. Paslaugų aplinkos supratimas. Marketingo miksas paslaugoms. Produktas. Kaina. Paslaugų diferencijavimas. Viešojo sektoriaus marketingas. Viešojo sektoriaus marketingo svarba. Unikalūs viešojo sektoriaus marketingo bruožai. Viešojo sektoriaus marketingo vadyba. Tikslinių vartotojų supratimas. Mainų apibrėžimas. Marketingo strategija. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 34.04 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą