Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų marketingas: UAB "Žalkrina"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo teorijos sąvokų apžvalga. Marketingo kompleksas. Paslaugų marketingas. Paslaugų trikampis. Paslaugų teikimo ir vartojimo vienovė. Paslaugų marketingo kompleksas. Paslaugų marketingo tyrimo teorija. Paslaugų marketingo mastas ir reikšmė. Paslaugų marketingo tyrimo procesas. Praktinė dalis. UAB "Žalkrina" pristatymas. Įmonės istorija. Teikiamos paslaugos. Organizacinė struktūra. Misija ir tikslai. Rinkos apžvalga. Įmonės teisinė aplinka. Tiekėjai. Rėmimo politika. SWOT analizė. UAB "Žalkrina" paslaugų trikampis. Interneto kavinės "Saitas" paslaugų teikimo ir vartojimo vienovė. Interneto kavinės "Saitas" paslaugų marketingo kompleksas. Vartotojų poreikių tyrimas anketinės apklausos būdu. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų aptarimas. Išvados ir pasiūlymai. Anotacija. Resume. Priedai. Anketos pavyzdys.

Ištrauka

Vienas svarbiausių instrumentų, užtikrinančių ilgalaikę įmonės sėkmę rinkoje, - veiksmingas marketingas. Pagrindinis marketingo tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Klientai – svarbiausia įmonės vertybė. Jų poreikių išaiškinimui, pritraukimui, skatinimui naudotis įmonės paslaugomis turi būti skirta pakankami laiko, pastangų ir lėšų. Tuo turi būti rūpinamasi tiek kuriant naują įmonę, tiek jau veikiančioje įmonėje. Tam, kad patenkinti vartotojų poreikius įmonės administracija turi juos žinoti ir kaip taip padaryti. Geriausias būdas sužinoti ko reikia klientui, tai paklausti jo paties. padaryti apklausą. Tenkindama vartotojų poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su pačia paslauga, jos kaina, paslaugos pateikimu pirkėjui ir rėmimu.
Temos aktualumas. UAB "Žalkrina" turi marketingo problemų. Krito (80 proc.) lankytojų (vaikų, žaidžiančių žaidimus) skaičius. Deklaruojamas įmonės strateginis tikslas – teikti tokias interneto kavinės paslaugas, kurios geriausiai tenkintų vartotojų poreikius ir taip garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. Tačiau dabar klientų yra nepakankami ir jų poreikiai visapusiškai neištirti.
Tyrimo objektas – Interneto kavinės "Saitas" marketingo problemos.
Tyrimo dalykas. Esamų klientų poreikių išaiškinimas anketinės apklausos būdu.
Darbo hipotezė. Neištirti (nežinomi) esamų klientų poreikiai, galbūt iš esamų klientų kiekio veikla galėtų būti rentabili. Galbūt tikslinga reklaminį aktyvumą orientuoti į naujų klientų pritraukimą.
Darbo tikslas. Išanalizuoti interneto kavinės "Saitas" marketingo problemas ir pasiūlyti sprendimus.
Tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:
1. Išnagrinėti (apžvelgti) marketingo teorijas
2. Ištirti esamų ir potencialių klientų poreikius (sužinoti ko trūksta esamiems klientams)
3. Pateikti racionalius pasiūlymus klientų poreikių patenkinimui.
Tyrimo metodai naudoti šiame darbe:
• Literatūros (antrinių duomenų) analizė.
• Situacinė analizė
• Surinktų duomenų analizė
• Duomenų apdorojimo analizė
Praktinė darbo reikšmė. Darbas yra reikšmingas UAB "Žalkrina" įmonės veiklai ir mano asmeniniam darbui, bei jo tobulinimui.
Darbui siekiamų pademonstruoti kompetencijų sąrašas:
1. Gebėti suprasti verslą kaip sistemą.
2. Mokėti naudotis informacijos šaltiniais.
3. Mokėti naudotis teisės aktais, reglamentuojančiais pasirinktą veiklos sritį.
4. Gebėti analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis.
5. Gebėti priimti sprendimus.
6. Gebėti užtikrinti veiklos kokybę.
7. Išugdyti bendruosius gebėjimus.
Darbo struktūra ir apimtis.
Mišrus baigiamasis darbas, kurio pirmoji dalis yra teorinė, joje apžvelgiama literatūra. Antroji dalis – tiriamoji, kurioje yra sprendžiami uždaviniai darbo tikslui pasiekti. Darbą sudaro įvadas, 2 skyriai, bendrosios išvados ir pasiūlymai, santrauka, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis 42 puslapiai ( 2 lentelės, 6 paveikslai, 6 grafikai, literatūros sąraše ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-06-12
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis40 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis77.93 KB
AutoriusRenata
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu marketingas Zalkrina [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą