Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojo elgsena (3)
   
   
   
3
naudingas +3 / nenaudingas 0

Vartotojo elgsena (3)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061
Aprašymas

Vartotojų elgsenos turinys. Modeliai. Įvadas. Vartotojų elgsenos modeliai. H.W. Berkmano vartotojų elgsenos modelis. Aplinkos veiksnių įtaka vartotojo elgsenai. Grupės ir jų įtaka vartotojui. Socialinės klasės grupės. Grupės samprata. Marketingo strategijos, paremtos grupės įtaka. Asmeninė įtaka ir grupės bendravimas. Marketingo strategijos ir vadovavimas nuomonei. Socialinių klasių apibūdinimas ir skirstymas. Šeima ir jos įtaka vartotojų elgsenai. Veiksniai, turintys įtakos šeimos (namų ūkio) pirkimams. Šeimos pirkimo vaidmenys. Šeimos gyvenimo ciklas. Šeimos pirkimo procesas. Kultūra ir mikrokultūros. Kultūros samprata ir jos reikšmė vartotojų elgsenoje. Kultūros įtaka elgsenai. Subkultūros (mikrokultūros) ir jų įtaka vartotojų elgsenai. Subkultūros Lietuvoje. Tarpkultūrinė vartotojų elgsena. Demografiniai veiksniai. Vartotojų asmeniniai veiksniai ir jų įtaka elgsenai. Vartotojo asmenybės ir gyvenimo būdas. Asmenybės teorijos. Socialinė psichologinė teorija. Asmenybės bruožų teorijos. Asmenybės vaidmenys ir autokoncepcija. Vartotojo gyvenimo stilius. Vals segmentavimo sistema. Informacijos suvokimas ir pertvarkymas. Informacijos suvokimo svarba vartotojui. Informacijos priėmimo ir pertvarkymo procesas. Dėmesys. Signalų suvokimas ir supratimas. Signalo (dirgiklio) priimtinumas. Išlaikymas. Atmintis. Informacijos suvokimo ir pertvarkymo procesų panaudojimas marketingo praktikoje. Vartotojo mokymasis. Mokymosi samprata ir mokymosi proceso komponentai. Klasikinis mokymasis. Instrumentinis (operandinis) mokymasis. Instrumentinio mokymosi pritaikymas marketinge. Klasikinio ir instrumentinio mokymosi palyginimas. Pažintinis (kognityvinis) mokymas. Vartotojo įpročiai ir ištikimybė produktui. Vartotojų motyvacija. Motyvacijos apibūdinimas. Poreikių teorijos. Murray socialinių poreikių teorija. Motyvų konfliktai. Konfliktų tipai. Motyvacinių konfliktų sprendimo strategijos. Motyvacijos tyrimas. Vartotojų požiūriai ir jų keitimas. Požiūrio apibūdinimas. Vartotojų požiūrių formavimas. Vartotojų požiūrių keitimo strategijos. Vartotojo sprendimo priėmimo procesas. Vartotojo sprendimai ir jiems turintys įtakos veiksniai. Vartotojo sprendimo priėmimo etapai. Vartotojų sprendimų tipai ir kategorijos. Vartotojų sprendimo proceso sudedamosios dalys. Organizacijų pirkimo elgsena. Organizacijų pirkimo elgsenos specifika ir charakteristikos. Organizacijų pirkimo elgsenos modeliai. Sprendimo priėmimo procesas ir sprendimą priimanti komanda.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-19
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis61 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis165.6 KB
AutoriusBenita
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaMažeikių politechnikos mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotojo elgsena [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 61 puslapis 
  • Mažeikių politechnikos mokykla / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą