Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimų procesas

Marketingo tyrimų procesas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
PowerPoint pristatymas. Tyrimų metodologija. Metodologijai priskiriama. Marketingo tyrimų metodologija apima. Tyrimų metodai. Marketingo tyrimų procesas. Tyrimo problemos formulavimo procesas. Tyrimo problemos formulavimas. Ryšys tarp sprendžiamos ir tiriamos problemų. Neapibrėžtumas, kylantis iš tyrimo problemos, apsprendžia tyrimo metodologiją. Žvalgomieji tyrimai. Aprašomieji tyrimai. Priežastiniai tyrimai. Paprasčiausia sprendimo priėmimo situacija. Efektyviausias būdas iškelti tyrimo tikslus tai. Tyrimo tikslai. Tiriamasis klausimas. Hipotezė. Tyrimų apimtis. Įvairiuose tyrimo etapuose dažniausiai iškylantys klausimai. Situacijos, kuriose reikėtų atsisakyti atlikti MT-ą. Kad marketingo tyrimas būtų sėkmingas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Pristatymai
Kategorija:
Apimtis:

32 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft PowerPoint 36.24 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą