Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimų procesas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimų procesas

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Tyrimų metodologija. Metodologijai priskiriama. Marketingo tyrimų metodologija apima. Tyrimų metodai. Marketingo tyrimų procesas. Tyrimo problemos formulavimo procesas. Tyrimo problemos formulavimas. Ryšys tarp sprendžiamos ir tiriamos problemų. Neapibrėžtumas, kylantis iš tyrimo problemos, apsprendžia tyrimo metodologiją. Žvalgomieji tyrimai. Aprašomieji tyrimai. Priežastiniai tyrimai. Paprasčiausia sprendimo priėmimo situacija. Efektyviausias būdas iškelti tyrimo tikslus tai. Tyrimo tikslai. Tiriamasis klausimas. Hipotezė. Tyrimų apimtis. Įvairiuose tyrimo etapuose dažniausiai iškylantys klausimai. Situacijos, kuriose reikėtų atsisakyti atlikti MT-ą. Kad marketingo tyrimas būtų sėkmingas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-20
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis32 skaidrės
Literatūros šaltiniai0
Dydis36.24 KB
Autoriuslaima
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint marketingo tyrimu procesas [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą