Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė"

Marketingo analizė: vaflių gamyba UAB "Keptuvėlė"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo komplekso elementai. Marketingo koncepcija. Įmonės mikroaplinkos elementai. Įmonės makroaplinkos elementai. Anketa. Vartotojo elgesio faktorių (išorės, vidaus) įtaka prekės pirkimui. Segmentavimas. Kainų nustatymo metodas. Kainų reguliavimo strategijos. Pateikimo politika. Prekės pateikimo kanalai. Prekės pateikimo strategija. Rėmimo strategijos pasirinkimas. Rėmimo veiksmų pasirinkimas. Rėmimo biudžeto sudarymas. Anketos analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 85.03 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą