Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso tobulinimas: AB "Lietuvos telekomas"
   
   
   
4
naudingas +5 / nenaudingas -1

Marketingo komplekso tobulinimas: AB "Lietuvos telekomas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647
Aprašymas

Santrauka. Summary. Įvadas. Marketingo esmė ir reikšmė įmonės veikloje. Marketingo samprata. Marketingo kompleksas. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Marketingo komplekso elementų ryšys. AB "Lietuvos telekomas". AB "Lietuvos telekomo" veiklos analizė. Vartotojų nuomonės tyrimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Tyrimo aktualumas. Marketingas užima didelę vietą šiuolaikinėje įmonėje (organizacijoje), kartu yra ir mokymo disciplina. Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams. Nors marketingas ir atsirado neseniai jau turi didelę įtaką kiekvienos įmonės vystymosi metu.
Mokantis ar gilinantis į šią discipliną galima dažnai susidurti su marketingo teorijoje vadinamu, marketingo kompleksu. Kompleksą sudaro keturi elementai: prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas. Kiekvienas elementas yra tarpusavyje glaudžiai susiję. Prekė yra tai ką norime parduoti vartotojui. Nustatoma kaina, be jos niekas nežinos kiek prekė kainuoja ir negalės nusipirkti. Paskirstymas rūpinasi, kad prekės pasiektų vartotojus, be šio elemento visa kita marketingo veikla neturi reikšmės. Rėmimas teikia informaciją apie prekės sudėtį, naudą, vartojimą ir žinoma ją reklamuoja, kad žmonės žinotų, jog ši prekė egzistuoja.
Darbo objektas ir problema. AB "Lietuvos Telekomas" yra galinga įmonė Lietuvoje, užimanti didelę dalį viešojo fiksuotojo (laidinio) telefono ryšio paslaugų rinkoje, todėl nenuostabu, kad įmonė kelia didelį visuomenės susidomėjimą. Dėl šių priežasčių ir buvau paskatinta pasirinkti šią įmonę, kaip tyrimo objektą.
Paskutiniais metais AB "Lietuvos Telekomas" neteko daug fiksuotojo ryšio vartotojų, o su jais ir pelno. 2003 metų pavaigoje pagrindinių fiksuotojo ryšio linijų atsisakė 108 tūkst. vartotojų. To metu iškilo problema- kodėl fiksuotojo ryšio vartotojų skaičius mažėja ir kokie veiksniai sąlygoja žmonių apsisprendimą atsisakyti fiksuoto ryšio telefono paslaugų ir pasirinkti mobilaus ryšio telefoną.
Darbo tikslai ir uždaviniai. Pagrindinis darbo tikslas -nustatyti veiksnius sąlygojančius žmonių apsisprendimą atsisakyti fiksuoto ryšio telefono paslaugų ir pasirinkti mobilaus ryšio telefoną.
Darbo uždaviniai:
Išanalizuoti marketingo kompleksą ir jo reikšmę įmonės (organizacijos) veikloje, teoriniame lygmenyje.
Atlikti Akcinės Bendrovės "Lietuvos Telekomo" veiklos analizę ir ištirti dabartinę būklę.
Atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir nustatyti pagrindinius veiksnius sąlygojančius žmonių apsisprendimą atsisakyti fiksuoto ryšio telefono paslaugų.
Pateikti rezultatus ir pasiūlymus problemai spręsti.



Tyrimo metodai. Atliekant tyrimą pasirinkau pirminio tyrimo, anketavimo metodą.
Anketavimas yra man patogiausias tyrimo duomenų rinkimo būdas. Kritiškai ir visapusiškai nagrinėjau, vertinau ir analizavau darbo problemas esamą padėtį ( analitinis metodas). Vadinasi darbą galime apibūdinti, kaip mišraus pobūdžio – susistemintos nagrinėjimo klausimo žinios ir sprendžiami iškilę uždaviniai.
Kadangi iki šiol nebuvo analogiškos informacijos ar surinktos panašios medžiagos šis darbas yra savaip unikalus.
Literatūra. Rašydama darbą pasinaudojau Alborovienės B., Virvilaitės R., Pranulio V. ir kitų Lietuvos pedagogų knygomis. Radau darbui reikalingų duomenų iš statistinių tyrimų, taip pat pasirinkau užsienio rašytojų literatūra.

Baigiamajame darbe pademonstruotos šios kompetencijos:

Gebėti įvertinti verslo aplinką ir savo galimybes.
Mokėti naudotis informaciniais šaltiniais.
Gebėti analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis.
Gebėti įvertinti esamą įmonės (padalinio) veiklą.
Gebėti suvokti darbuotojų vaidmenį įmonėje.
Gebėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją.
Gebėti valdyti pokyčius.
Išugdyti bendruosius gebėjimus.
Gebėti suvokti informacijos svarbą įmonės veiklai ir rinkos ypatumus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-25
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis45 puslapiai 
Literatūros šaltiniai20 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis201.58 KB
AutoriusTania
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasVilniaus skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo komplekso tobulinimas Lietuvos telekomas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 45 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+5
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą