Šio darbo tikslas yra pritaikyti teorinines žinias praktikoje. Darbe pateiktas mini marketingo tyrimas, pasitelkus teorinėje literatūroje nurodomą marketingo tyrimų proceso nuoseklumą.
Pirmame darbo skyriuje supažindinama su nagrinėjama įmone "Audimas". Pateikiama: misija, pasiekimai, rezultatai, veiklos ir kokybės aprašymas, darbo ir produkcijos kokybės rodikliai, su konkurentais susiję veiksniai, aprašomi keli marketingo elementai – rėmimas, paskirstymas, aprašomi darbuotojai, vartotojai ir verslo partneriai.
Antrame darbo skyriuje formuluojama ir identifikuojama pagrindinė įmonės problema.
Trečiame darbo skyriuje formuluojamas pagrindinis tikslas bei pateikiami šalutiniai tikslai.
Ketvirtame skyriuje formuluojamo hipotezės, kurios vėliau bus patvirtintos arba paneigtos.
Penktame darbo skyriuje pasirenkamas tyrimo tipas ir metodas, atsižvelgiant į tyrimo problemą, tikslus bei norimos gauti informacijos pobūdį.
Šeštame skyriuje aptariama kaip, kur, kada bus atliekamas tyrimas, paruošiama anketa – tyrimo instrumentas, nustatomas imties dydis.
Septintame skyriuje aprašoma duomenų rinkimo eiga, iškilusios kliūtys, pateikiamas užpildytų anketų skaičius, sugadintų ar netaisyklingai užpildytų anketų skaičius.
Aštuntame darbo skyriuje atliekama tyrimo metu gautų duomenų analizė bei interpretavimas kiekvienam klausimui atskirai. Patvirtinamos arba paneigiamos hipotezės.
Devintame darbo skyriuje pateikiamos išvados bei pasiūlymai problemos sprendimui. ...