Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklaminės kampanijos planavimas (3)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklaminės kampanijos planavimas (3)

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Reklamos praeitis ir šiuolaikinės reklamos formavimas. Reklamos kampanija. Nuo ko pradėti? Apie ką nesusimąstome? Prasta reklama stabdo prekybą. Apie reklamuojamą prekę reikia gerai išmanyti. Kad Jūsų reklamą pastebėtų, reikia geros idėjos. Kas būdinga unikaliam prekės siūlymui? Pagalvokite, kur dėsite reklamą. Ko reikėtų kad reklamos kampanija žengtų į priekį? Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos kampanijos išlaidos (reklamos kampanijos biudžetas). Reklamos žinutės kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Reklamos priemonių klasifikacija pagal jų rūšis. Reklamos poveikio įvertinimas. Išvados.

Ištrauka

Šio šimtmečio pradžioje beveik visų Europos ir Amerikos firmų pagrindas buvo gamybos specialistai. Gamybos žinovai ir specialistai buvo svarbiausi žmonės. Jie planavo visą firmos strategiją ir taktiką. Firmų pajėgumas ir gamybos apimtis augo. 1929 metais susidarė tokia situacija, kai prekių pasiūla pralenkė paklausą. Kilo ekonominė krizė, ir firmoms sunkiau sekėsi parduoti savo produkciją. Todėl išaugo paklausą būtent tokiems žmonėms, kurie žinojo, kaip prekę pateikti klientui, išskirdami jos privalumus. Būtent tada reklama įgijo savo dabartinę reikšmę
Mūsų dienomis reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiojant automobiliu klausomės radiją, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertina reklamą. Todėl yra įdomų žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiai plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių.
Gal kai kuriems reklama atrodo nereikalingas mokslas dabartinėje Lietuvoje. Bet jei norime sėkmingai prekiauti su Vakarais - šis dalykas mums būtinas.
Todėl norėčiau apžvelgti reklamos praeitį, atrasti jos šaknys, bei pabrėžti jos būtinumą kaip kelia į Vakarų ir Rytų rinkas.

Didžiulė reikšmė reklamos istorijoje užima 1450 metai, kai Gutenberge buvo išrastas knygų spausdinimas. Pirma karta civilizacijos istorijoje buvo pritaikytas tipografinis šriftas. XV a. pabaigoje spausdinimas tipografiniu šriftu išsiplėtė po visą Europą. Bet prieš tai mes turime apžvelgti reklamos evoliuciją prieš 1450 metus.
Senovėje ir viduramžiais reklama buvo pagal šiuolaikinius supratimus labai primityvi ir grubi. Bet vis dėl to pagrindinė priežastis, dėl ko žmonės naudojo ją buvo ta pati kaip ir šiandien - pranešimu platinimas tarp žmonių grupių su tikslų pakeisti ar patvirtinti jų požiūrį į reklamuojamą prekę. Įdomu, kad taip vadinamieji šiuolaikiniai reklamos metodai nėra nauji, o tik yra senai žinomų metodų modifikacijos.
Mūsų duomenys apie senovės reklamą labai paviršutiniai. Archeologiniai kasinėjimai Viduržiemio jūros šalyse liudija, kad jau romėnai suprato tai, kad pinigai, išleisti reklamai, atsiperka labai greitai. Iki spausdinimo preso atsiradimo, kuris atidarė duris šiuolaikinių masinių informacinių priemonių vystymui, egzistavo tris pagrindinės reklaminės veiklos formos.
Prekybinės markės. Pasididžiavimas savo meistriškumu vertė meistrus žymėti prekes savo inicialais. Išsiplėtojant gandams apie kokio nors meistro meną, pirkėjai pradėdavo ieškoti ant prekių jo atpažinimo ženklą lygiai taip pat, kaip ir šiandien mes vadovaujamės gerai žinomų firmų prekybiniais ženklais.
Gildijų sistema su monopolistinėmis prekybos formomis teikė žmonėms, kurie turėjo teisę gaminti tam tikras prekes, teisinę gynybą. Prekės, kurios neturėjo gildijos antspaudo, negalėjo būti parduodami. Antspaudo padirbinėjimas buvo griežtai persiekiojamas. Taip kad prekybinė markė turi ilgą istoriją ir iki mūsų dienų atlikinėja savo pagrindines funkcijas, saugodama vartotojus nuo padirbinėjimų, užtikrina prekės kokybę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-11
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis42.04 KB
AutoriusMarius
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLaura Šalčiuvienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamines kampanijos planavimas (3) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Laura Šalčiuvienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą