Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso studija: "Vilniaus bankas"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Marketingo komplekso studija: "Vilniaus bankas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Vilniaus banko marketingo komplekso analizė. Vilniaus banko marketingo komplekso elementų charakteristika. Paslaugų produktas. Paslaugų kaina. Paslaugų teikimo vieta. Paslaugų rėmimas. Paslaugų fizinis akivaizdumas. Paslaugų teikimo procesas. Paslaugų teikimo proceso dalyviai – žmonės. Paslaugų veiklos efektyvumas ir kokybė. Vilniaus banko marketingo komplekso stiprybių bei silpnybių įvertinimas (lyginant su konkurentais) bei tobulinimo galimybių numatymas. Paslaugų produktas. Paslaugų kaina. Paslaugų teikimo vieta. Paslaugų rėmimas. Paslaugų fizinis akivaizdumas. Paslaugų teikimo procesas. Paslaugų teikimo proceso dalyviai – žmonės. Paslaugų veiklos efektyvumas ir kokybė. Vilniaus banko marketingo tikslo ir uždavinių nustatymas bei tikslinės rinkos parinkimas. Vilniaus banko marketingo komplekso aprašas. Paslaugų produktas. Paslaugų kaina. Paslaugų teikimo vieta. Paslaugų rėmimas. Paslaugų fizinis akivaizdumas. Paslaugų teikimo procesas. Paslaugų teikimo proceso dalyviai – žmonės. Paslaugų veiklos efektyvumas ir kokybė. Išvados.

Ištrauka

Šiandien nei vienas žmogus neapsieitų be finansinių paslaugų: reikalingas tarpininkavimas mokant mokesčius, vykdant kitus ūkinius sandorius, dažnam reikalingas kreditas namui ar verlsui, įvairios konsultacijos finansiniais klausimais, draudimas ir kita. Kiekvienas, pirkdamas kokią nors paslaugą, tikisi likti patenkintas jos kokybe. Ypač tai susiję su finansais – juk nei vienas nenorėtų patikėti savo pinigų į "nesaugias rankas". Taigi įmonės, teikiančios tokias paslaugas, turi būti itin patikimos.
Savo darbe kaip tik ir pasirinkau finansines paslaugas teikiančią įmonę – Vilniaus Banką. Tai didžiausias bankas Lietuvoje. Norėdamas išlaikyti savo lyderio pozicijas, toliau didinti klientų skaičių bei sulaukti didesnio pelno, jis turi atsižvelgti į tokius dalykus kaip didėjantys vartotojų poreikiai bei bankų-konkurentų veikla, įvertinti esamą padėti, nustatyti privalumus bei trūkumus ir imtis priemonių egzistuojančioms problemoms spręsti, savo tikslams pasiekti.
Taigi, kaip minėjau, mano darbo objektas – Vilniaus bankas (VB). Darbo tikslas – atlikti šios finansinių paslaugų įmonės marketingo komplekso analizę ir parengti jo tobulinimui siūlomų marketingo sprendimų aprašą.
Apibrėžti tokie uždaviniai:
Vilniaus banko marketingo komplekso elementų charakteristika;
Marketingo komplekso stiprybių ir silpnybių įvertinimas (lyginant su konkurentais);
Marketingo komplekso tobulinimo galimybių numatymas;
Marketingo tikslo ir uždavinių nustatymas;
Tikslinės rinkos parinkimas;
Marketingo komplekso elementų aprašo sudarymas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-01
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis52.69 KB
AutoriusJovita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdoc.dr. J. Banytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo komplekso studija Vilniaus bankas [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • doc.dr. J. Banytė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą