Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: turizmo agentūra "Mūsų odisėja"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: turizmo agentūra "Mūsų odisėja"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Įvadas. Makroaplinkos apžvalga. Turizmo agentūros "Mūsų odisėja" situacijos analizė. Teikiamų paslaugų įvertinimas. Vartotojų analizė. Rėmimas. Kaina. Konkurentų analizė. Tyrimas ir jo rezultatų apibendrinimas. Tyrimo organizavimas. Anketinės apklausos rezultatų analizė ir interpretacija. Turizmo agentūros "Mūsų odisėja" SWOT analizė. Marketingo plano rengimas. Marketingo strategijų parinkimas. Veiksmų planas. Marketingo biudžetas. Išvados.

Ištrauka

Mūsų darbo tikslas – paruošti turizmo agentūrai "Mūsų odisėja" marketingo planą 2003 metams. Išsiaiškinant, kur dabar yra turizmo agentūra, kur nori būti ir kaip pasiekti norimą rezultatą.
Darbo uždaviniai:
• įvertinti susiklosčiusią makroaplinką
• atlikti turizmo agnetūros situacijos analizę
• atlikti marketingo tyrimą
• išanalizuoti tyrimo rezultatus
• atlikti agentūros perspektyvų tyrimą
• pasirinkti marketingo strategijas
• padaryti veiksmų planą numatytam laikotarpiui


Remiantis Lietuvos Statistikos Departamento duomenimis Lietuvoje nuo 1997 m. iki 2002 m. turistinių įmonių skaičius neženkliai sumažėjo, nes siūlomos turizmo paslaugos pradėjo neatitikti reiklių vartotojų lūkesčių. Šiuo metu Lietuvos turizmo rinka yra perpildyta turizmo produktais, todėl veikiančiai įmonei yra sunku išsilaikyti rinkoje. Pristatant rinkai naują ar seną produktą naujai būtina rinkos situacijos analizė.
Kiekvienos įmonės veiklai didelę įtaką turi šalies makroekonominiai veiksniai: bendra šalies ekonominė būklė ir jos plėtros lygis. Pagrindiniai ekonominiai rodikliai, įtakojantys turizmo verslą yra bendras vidaus produktas (BVP) ir pirkėjų pajamos. Pagal Lietuvos Statistikos departamento duomenis BVP stipriai kito nuo 1997m. - 2001m. 1997m. jis buvo 5,7 proc., prasidėjus ekonominei krizei 1998m. BVP sumažėjo iki 5,1 proc., o 1999m. pasiekė netgi -3,9 proc. Tuo metu taip pat sumažėjo susidomėjimas turizmo teikiamomis paslaugomis bei ruošiamais turizmo paketais. 2000m. – 2002m. pradžios BVP rodikliai rodo, kad Lietuvos ekonomika po nuosmukio stabiliai auga. Didėja turizmo paslaugų dalis BVP. Statistiniai duomenys rodo, jog Lietuvos gyventojai už suteiktas turizmo paslaugas 2001m. sumokėjo 50579 tūkst. Lt., o 2002 m. ( I ketvirtis) – 52520,8 tūkst. Lt. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis131.98 KB
Autoriusjurga
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLigeikienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas turizmo agentura Musu odiseja [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 35 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Ligeikienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą