Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės praktinė rinkodaros analizė: UAB "Lisima"

Įmonės praktinė rinkodaros analizė: UAB "Lisima"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Įmonės LISIMA rinka. Konkurentai. Įmonės LISIMA rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Prekės apibūdinimas. Kainos nustatymo strategija. Pateikimo strategija. Rėmimo strategija. Rėmimo biudžetas. SSGG analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 45.22 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą