Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategija (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategija (2)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Temos aktualumas ir naujumas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Marketingo strategijų klasifikavimas. Marketingo tikslai. Vietinės rinkos strategija. Regioninės rinkos strategijos. Šalies rinkos strategija. Tarptautinės rinkos strategija. Pasaulinės rinkos strategija. Didelio aktyvumo strategija. Vidutinio aktyvumo strategija. Mažo aktyvumo strategija. Marketingo strategijos formavimo procesas. Marketingo strategijų pritaikymas įmonėje. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas ir naujumas

Temos aktualumas pasireiškia tame, kad išnagrinėtos marketingo strategijos gali būti pritaikytos konkrečioje įmonėje ir panašaus tipo įmonėse.

Darbo tikslas

Išnagrinėti žinomas marketingo strategijas, parinkti tinkamas savo įmonei.

Darbo uždaviniai

Išnagrinėti žinomų marketingo strategijų privalumus ir trūkumus, pasiūlyti pritaikyti pasirinktas marketingo strategijas praktikoje. Išaiškinti marketingo strategijos kūrimo nuoseklumą ir jos sudedamąsias dalis.
Prieš pradedant gilintis j marketingo strateginio planavimo aspektus, pirmiausia reikia atsakyti j klausimą, kas yra planavimas? Kaip teigia Ackoff'as, "planavimas yra geidžiamos ateities ir efektyvių būdų jai pasiekti projekto rengimas". Tinkamas marketingo planavimo apibrėžimas galėtų būti toks: tai marketingo tikslų nustatymas, produkto parinkimas, rinkos segmentavimas ir kiekvieno produkto marketingo programų kūrimas būsimam periodui. Šis apibrėžimas yra pakankamai platus ir apima strateginį ir taktinį marketingo planavimą.
Strateginis marketingo planavimas remiasi fundamentalių priemonių planavimu jmonės tikslams pasiekti, numatant, kaip jeiti i rinkas ir naudoti marketingo programas kurios atitiktų išlceltus tikslus.
Taktinis marketingo planavimas susideda iš priemonių strateginiam marketingo planui įgyvendinti. Ruošiamos marketingo programos nustato efektyvias strategijas planui įvykdyti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis1.12 MB
Autoriusxoxa
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategija (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą