Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo analizė: pieno produktų gamyba AB "Rokiškio sūris"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės marketingo analizė: pieno produktų gamyba AB "Rokiškio sūris"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Prekė. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Prekių identifikavimas ir įpakavimas. Naujų prekių kūrimas ir prekių gyvavimo ciklas. Kaina. Kainodaros pagrindai. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo kanalai ir marketingo logistika. Prekyba. Rėmimas. Reklama. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Rizikos veiksniai, susiję su "Rokiškio sūris" veikla. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-04
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis175.79 KB
AutoriusJurgita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasSnežinskienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Preke [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 17 puslapių 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Snežinskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą