Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos analizė: UAB "Vilniaus prekyba" parduotuvė "Maxima"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos analizė: UAB "Vilniaus prekyba" parduotuvė "Maxima"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Charakteristika. Prekybos įmonės reklamos esmė ir ypatumai. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos davėjas. Reklamos agentūra. Reklamos platinimo priemonė. Reklamos funkcijos. Vartotojas. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos priemonės. Priemonių sudarymas parduotuvėje. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Šviesos reklama. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Išvados ir pasiūlymai. Vartotojų nuomonė apie reklamą.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-02
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis41.07 KB
AutoriusDontia
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Charakteristika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 28 puslapiai 
  • 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą