Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pirminiai rinkos tyrimai ir jų metodai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pirminiai rinkos tyrimai ir jų metodai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849
Aprašymas

Įvadas. Rinkos tyrimų samprata. Rinkos tyrimų sąvoka. Rinkos tyrimų istorija. Rinkos tyrimų klasifikavimas. Apklausa. Žodinė apklausa. Raštinė apklausa. Telefoninė apklausa. Anketos paskirtis ir turinys. Reikalavimai anketai. Mūsų atliktos apklausos. Stebėjimas. Stebėjimų tyrimų rūšys. Eksperimentai. Pagrindiniai eksperimento tipai. Testai. Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimų metodai. Išvados.

Ištrauka

Šiuolaikinėmis konkurencijos sąlygomis įmonė, siekdamos sėkmingos veiklos, turi mokėti valdyti didėlės apimties komercinę informaciją, suprasti ir analizuoti rinkoje vykstančius procesus. Tiek pradedant verslą, tiek jį vykdant, plečiant, keičiant strategiją, būtina pažinti rinką – kokie yra pagrindiniai jos dalyviai, kokios rinkos kaitos tendencijos. Šios informacijos turėjimas - padės išvengti reikšmingų klaidų.
Rinkos tyrimai – tai galimybė gauti išsamią ir patikimą informaciją apie prekių bei paslaugų pasiūlą bei paklausą rinkoje, konkurentus, kainas, populiariausias ir veiksmingiausias marketingo priemones. Svarbu pabrėžti, kad rinkos tyrimas viena iš veiksmingiausių priemonių, padedančių įvertinti pasirinktos verslo idėjos realumą bei pradėto verslo perspektyvas.
Pagrindinis aspektas nulėmęs mūsų apsisprendimą pasirinkti šią temą – tai, kad per praėjusius 15 metų Lietuvos Respublikoje įvyko svarbių tiek ekonomių, tiek politinių, įvykių, nulėmusių Lietuvos verslininkų tapimą lygiaverčiais konkurentais, išsivysčiusių užsienio valstybių verslininkams, todėl rinkos tyrimai mums, kaip būsimiems, verslininkams, yra svarbūs. Svarbu suvokti rinkos tyrimų naudą ir būtinumą, norint konkuruoti ne tik su Lietuvos verslininkais, bet ir su užsienio.
Šio darbo tikslas – susipažinti ir kiek įmanoma labiau įsigilinti į rinkos tyrimų procesą, metodus, perprasti rinkos tyrimų naudą ir būtinumą, minimaliai pažvelgti į rinkos praktinę pusę.
Kadangi skirtingoms paslaugoms ir prekėms reikalingi skirtingi tyrimo metodai, tai savo kursiniame darbe mes aptarėme rinkos tyrimo metodus: apklausą, stebėjimą ir eksperimentą.
Pirmame skyriuje aptariama rinkos tyrimų sąvoka, nauda, istorinės ištakos, veiksniai nulėmę rinkos tyrimų atsiradimą.
Rašydami kursinį turėjome galimybę susipažinti plačiau su teorinę rinkos tyrimų puse, taip pat teko pabendraut su žmonėmis, kurie dalyvauja rinkos tyrimų procese. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis47 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis73.91 KB
AutoriusDonata
Viso autoriaus darbų29 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDr. doc. Vyskupaitis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pirminiai rinkos tyrimai ir ju metodai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 47 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Dr. doc. Vyskupaitis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą