Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės marketingo padalinio analizė: UAB "Norvelita"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Pagrindiniai darbo uždaviniai. Marketingo samprata ir reikšmė. Marketingo koncepcijos. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo tipai. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo padalinys įmonėje. UAB "Norvelita" veiklos pristatymas ir jos organizacinė valdymo struktūra. UAB "Norvelita" organizacinė valdymo struktūra. Priežastys kodėl UAB "Norvelita" reikalingas marketingo padalinys. UAB "Norvelita" išorinė aplinkos analizė. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

"Vienas svarbiausių instrumentų, užtikrinančių ilgalaikę įmonės sėkmę rinkoje, - veiksmingas marketingas. Pagrindinis marketingo tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Tenkindami vartotojų poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su pačia preke, jos kaina, prekės pateikimu pirkėjui ir rėmimu. Šios keturios sprendimų grupės vadinamos marketingo kompleksu"( Kuvykaitė R., 2001).
"Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas.Marketingą naudoja anaiptol ne vien verslo įmonės ir organizacijos. Norėdamos sužadinti pageidautiną žmonių reakciją, jį pasitelkia ir visuomenės, politinės, valstybės valdymo ar net religinės organizacijos bei institucijos. Pavyzdžiui, valstybės valdžia kuria ir įgyvendina aplinkos apsaugos, kovos su nusikalstamumu ar nuosavybės apsaugos įstatymus ir apie tai informaciją skleidžia ją dominančiose šalyse bei tarptautinėse organizacijose. Taip ji, siekdama paskatinti užsienio investicijas arba pagerinti šalies prestižą, vykdo savo šalies populiarinimo ir įvaizdžio gerinimo darbą. Daugelis žmonių dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai bei vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai: jie sprendžia, ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan. Dėl to marketingo žinios naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie jį patiria"( Pranulis V., Pajuodis A., Urbonavičius S.ir kiti, 2000).
Taigi, šio darbo pagrindinis tikslas yra sužinoti kodėl UAB"Norvelita" įmonėje reikalingas marketingo padalinys.
Pagrindiniai darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti sąvoką "marketingas", apibrėžti kokie yra marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos, apibrėžti, koks turi būti marketingo padalinys įmonėje.
2. Pristatyti UAB"Norvelitą" ir jos veiklą, bei organizacinę valdymo struktūrą, išsiaiškinti priežastis, kodėl UAB"Norvelita" reikalingas marketingo padalinys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis35.5 KB
Autoriusvaida
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo padalinio analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą