Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: turizmo agentūra "Mūsų odisėja" (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: turizmo agentūra "Mūsų odisėja" (2)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Anotacija vadovams. Bendra informacija apie įmonę. Įmonės strateginės kryptys. Rinkos analizė. Rinkos dydis bei augimo tempai. Rinkos pelningumo analizė. Paskirstymo sistema. Esminiai sėkmės veiksniai. Vartotojų analizė. Segmentai. Segmentų motyvacija. Nepatenkinti vartotojų poreikiai. Konkurentų analizė. Makroaplinkos analizė. Vidinė analizė. Veiklos rodikliai. Buvusios strategijos ir jų problemos. Situacijos analizė (SWOT). Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategija. Rinkodaros taktika. Produktas. Rėmimas. Paskirstymas. Kainodara. Finansiniai rodikliai ir prognozės. Personalas. Plano įgyvendinimas ir kontrolė.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-21
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis84 KB
Autoriuslaima
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo-planas-odisejai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 29 puslapiai 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą