Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: turizmo agentūra "Mūsų odisėja" (2)

Marketingo planas: turizmo agentūra "Mūsų odisėja" (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Anotacija vadovams. Bendra informacija apie įmonę. Įmonės strateginės kryptys. Rinkos analizė. Rinkos dydis bei augimo tempai. Rinkos pelningumo analizė. Paskirstymo sistema. Esminiai sėkmės veiksniai. Vartotojų analizė. Segmentai. Segmentų motyvacija. Nepatenkinti vartotojų poreikiai. Konkurentų analizė. Makroaplinkos analizė. Vidinė analizė. Veiklos rodikliai. Buvusios strategijos ir jų problemos. Situacijos analizė (SWOT). Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategija. Rinkodaros taktika. Produktas. Rėmimas. Paskirstymas. Kainodara. Finansiniai rodikliai ir prognozės. Personalas. Plano įgyvendinimas ir kontrolė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

29 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 84 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą