Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo veiklos strateginis planavimas: UAB "Liepa"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo veiklos strateginis planavimas: UAB "Liepa"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Marketingo veiklos strateginis planavimas. Analizės etapas strateginio planavimo procese. Išorinės aplinkos įvertinimo ir įtakojimo analizė. Rinkos veiksniai. Vidinė aplinkos analizė. Bendrosios įmonės plėtros ir vystymosi strategijos pasirinkimo prielaidos. Produktų ar jų grupių vystymosi strategijų parinkimo metodika. Funkcinės strategijos ir jų parinkimo metodika. Strateginių tikslų nustatymas ir formulavimas. UAB "Liepa" strateginės plėtros ir vystymosi kryptys 2004-2008 m. Trumpa UAB "Liepa" įmonės charakteristika. Dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė. Išorinės aplinkos veiksniai ir sąlygos. Įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos. UAB "Liepa" rinkos veiksnių analizė. SWOT analizės išvados ir siūlymai. Įmonės bendrosios vystymo strategijos numatymas. Įmonės funkcinių strategijų numatymas. Išvados. Priedas (1).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-23
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis52.87 KB
Autoriusmartynas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas10
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo_veiklos_strateginis_planavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 24 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 10 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą