Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Produkto įvedimas į rinką: sulčių gėrimas "Miau"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Produkto įvedimas į rinką: sulčių gėrimas "Miau"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Tyrimo objektas. Tyrimo objekto analizė. Aplinkos analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Didžiausi "Miau" konkurentai. Problemos formulavimas. Tikslai. Hipotezės. Tyrimo metodo parinkimas. Tyrimas tikslinėje grupėje. Realus eksperimentas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

VP Market (VPM) – įmonė užsiimanti mažmenine ir didmenine prekyba, bei gamyba. VPM turi didžiausią mažmeninės prekybos tinklą Lietuvoje. Siekiant patenkinti įnoringus pieno mėgėjų skonius ir pakeisti eilinių vartotų tradicinį požiūrį į pieną, kaip produktas, didžiuosiuose VPM prekybos centruose pirkėjams buvo pateiktas Panevėžio pieno kombinato pieno - sulčių gėrimas "MIAU". Šis produktas savitas tuo, jog tai ypatingos pasterizacijos pieno gaminys. Jis praturtintas vitaminais A ir D. Gėrimas gali būti trijų skonių: šokoladinis, braškinis ir bananinis. Produktas nėra labai riebus, tik 2,3 proc. riebumo, nekaloringas. Gėrimas parduodamas 0,2l ir 0,47l pakuotėse. Pakuotė spalvinga ir patogi. Gėrimo pakelis ir buteliukas lengvai ir paprastai atidaromas. Produktas apdorotas ultravioletinėje temperatūroje, todėl jo galiojimo laikas ilgas. Pakuotė pažymėta Tetra Pak ženklu, kas suteikia informacijos jog tuščias pakelis gali būti perdirbtas arba sunaikintas, nekenkiant gamtai.
Lietuvos rinkoje kito analogiško, pasižyminčio panašiomis savybėmis, produkto nėra, tačiau vietiniai pieno perdirbėjai siūlo platų asortimentą geriamų jogurtų. Taip pat nemažas importuojamų geriamų jogurtų pasirinkimas. Pieno gėrimo kaina konkurencinga, netgi mažesnė už kai kuriuos jogurtus. Kaune gėrimas parduodamas Maxima tipo VP Market prekybos centruose. Šis pieno gėrimas taip pat platinamas IKI ir RIMI prekybos centruose, kurie yra didžiausi VPM konkurentai. Atliekant marketingo tyrimą, būtina įvertinti ir šių konkurentų įtaką parduodamo gaminio paklausai.
Pienas laikomas kasdieninio vartojimo preke. Ši prekė praktiškai neelastinga kainai. Vartotojas paprastai nežymiai reaguoja į kainos pokyčius ir pieną perka pagal savo ankstesnius įpročius ir poreikius. "MIAU" pieno - sulčių gėrimą priskirti kasdieninio vartojimo prekei būtų netikslinga. Tai nėra paprastas, eiliniam vartotojui įprastas, pienas. Rinkdamasis šį arba panašų produktą (pavyzdžiui, geriamą jogurtą), vartotojas atsižvelgia į savo esamus ar ateityje ketinamus patenkinti poreikius: atsigerti kažko gaivaus, sotaus ir maistingo arba paprasčiausiai jis trokšta numalšinti troškulį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis54.85 KB
Autoriuszuikuciux
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Produkto ivedimas i rinka sulciu gerimas Miau [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą