Reklamos vadyba: negazuotas mineralinis vanduo "Rasa"Įvadas. Situacijos analizė. UAB "Druskininkų Rasa" ir jos produkcija. Vartotojų tyrimas. Konkurentų tyrimas. SWOT analizė. Kampanijos strategija. Tikslai ir uždaviniai. Pozicionavimas. Atitikimai. Reklaminė veikla. Kūrybinė tema ir strategija. Viešos informacijos priemonės (VIP). Kampanijos etapai (Ganto grafikas). Išvados. Priedas (1). "Druskininkų Rasa" – gerai žinoma Lietuvoje įmonė. Tačiau jos gaminami produktai yra nevienodai populiarūs. Silpnoji jos grandis – negazuotas mineralinis vanduo "Rasa". Įmonė populiarindavo gazuotą mineralinį vandenį "Rasa", "Rasa Active Life", o dabar į rinką mėgina įvesti naują produktą – "Elite". Tuo tarpu negazuotas mineralinis vanduo "Rasa" likdavo užmirštas: nebuvo jokios reklamos, apie produktą teikiama mažai informacijos. Kadangi negazuotas mineralinis vanduo "Rasa" yra silpnoji įmonės vieta, savo darbe kūrėme reklaminę kampaniją šiam produktui. Atlikome tyrimą, kuriame dalyvavo 50 respondentų – įvairaus amžiaus, lyties bei iš skirtingų gyvenamųjų vietų. Remdamiesi atlikto tyrimo analize ir įmonės suteikta informacija, mes suformavome tolimesnės darbo eigos tikslus ir uždavinius. Pagrindinis reklaminės kampanijos tikslas – didinti negazuoto mineralinio vandens "Rasa" žinomumą ir populiarumą. To sieksime bandydami suformuoti teigiamą vartotojų nuomonę apie negazuotą mineralinį vandenį, siesime jį su sveika gyvensena. Nemažas reklaminis biudžetas (330 000Lt) leido mums reklamą skleisti valstybiniu mastu. Tam panaudojome tokias populiarias media priemones kaip televizija (TV3), radijas (M-1) ir spausdintinė reklama (žurnalai – Panelė, Moters savaitgalis ir Atleisk). Reklaminė kampanija tęsis 3 mėnesius. Kaip reklaminės kampanijos priedas bus mūsų sukurtas 30s reklaminis vaizdo klipas.
UAB "Druskininkų Rasa" įkurta 1999 m., nors mineralinis vanduo pradėtas išgauti bei pilstyti gerokai anksčiau. Pasitelkus mokslininkus, kurie jau daugiau kaip 50 metų tyrinėja Druskininkų mineralinio vandens telkinį, po ilgų paieškų buvo nustatyta galima šaltinio vietovė. Atlikus šaltinio bandymus, pasitvirtino mokslininkų teiginiai, kad šaltinyje glūdintis mineralinis vanduo idealiausiai tinka žmogaus organizmui. UAB "Druskininkų Rasa" neapsiribojo vien mineralinio vandens išpilstymu. Patogumo dėlei įmonėje buvo įdiegtos plastikinės taros, PET butelių, dvigubo sandarinimo kamštelių, pakavimo plėvelės gamybos linijos. Metams bėgant gamybos našumas augo ir šiandien įmonės gaminamą produkciją naudoja daugiau kaip šimtas Lietuvos ir užsienio įmonių. UAB "Druskininkų Rasa" gaminamas mineralizuotas vanduo išgaunamas ir pilstomas Druskininkų mieste iš 107 m. gylio gręžinio Nr. 27089. Visas asortimentas pavaizduotas 1 priede. ... Autorius | buka |
---|
Viso autoriaus darbų | 3 darbai |
---|
Metai | 2005 m |
---|
Klasė/kursas | 3 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | Dalia Ilevičienė |
---|
Švietimo institucija | Kauno kolegija |
---|
Fakultetas | Verslo vadybos fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Reklamos vadyba negazuotas mineralinis vanduo Rasa [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 24 puslapiai
 - Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
- Dalia Ilevičienė
- 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |