Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos vadyba: negazuotas mineralinis vanduo "Rasa"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Reklamos vadyba: negazuotas mineralinis vanduo "Rasa"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. UAB "Druskininkų Rasa" ir jos produkcija. Vartotojų tyrimas. Konkurentų tyrimas. SWOT analizė. Kampanijos strategija. Tikslai ir uždaviniai. Pozicionavimas. Atitikimai. Reklaminė veikla. Kūrybinė tema ir strategija. Viešos informacijos priemonės (VIP). Kampanijos etapai (Ganto grafikas). Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

"Druskininkų Rasa" – gerai žinoma Lietuvoje įmonė. Tačiau jos gaminami produktai yra nevienodai populiarūs. Silpnoji jos grandis – negazuotas mineralinis vanduo "Rasa". Įmonė populiarindavo gazuotą mineralinį vandenį "Rasa", "Rasa Active Life", o dabar į rinką mėgina įvesti naują produktą – "Elite". Tuo tarpu negazuotas mineralinis vanduo "Rasa" likdavo užmirštas: nebuvo jokios reklamos, apie produktą teikiama mažai informacijos.
Kadangi negazuotas mineralinis vanduo "Rasa" yra silpnoji įmonės vieta, savo darbe kūrėme reklaminę kampaniją šiam produktui. Atlikome tyrimą, kuriame dalyvavo 50 respondentų – įvairaus amžiaus, lyties bei iš skirtingų gyvenamųjų vietų. Remdamiesi atlikto tyrimo analize ir įmonės suteikta informacija, mes suformavome tolimesnės darbo eigos tikslus ir uždavinius.
Pagrindinis reklaminės kampanijos tikslas – didinti negazuoto mineralinio vandens "Rasa" žinomumą ir populiarumą. To sieksime bandydami suformuoti teigiamą vartotojų nuomonę apie negazuotą mineralinį vandenį, siesime jį su sveika gyvensena.
Nemažas reklaminis biudžetas (330 000Lt) leido mums reklamą skleisti valstybiniu mastu. Tam panaudojome tokias populiarias media priemones kaip televizija (TV3), radijas (M-1) ir spausdintinė reklama (žurnalai – Panelė, Moters savaitgalis ir Atleisk). Reklaminė kampanija tęsis 3 mėnesius.
Kaip reklaminės kampanijos priedas bus mūsų sukurtas 30s reklaminis vaizdo klipas.

UAB "Druskininkų Rasa" įkurta 1999 m., nors mineralinis vanduo pradėtas išgauti bei pilstyti gerokai anksčiau. Pasitelkus mokslininkus, kurie jau daugiau kaip 50 metų tyrinėja Druskininkų mineralinio vandens telkinį, po ilgų paieškų buvo nustatyta galima šaltinio vietovė. Atlikus šaltinio bandymus, pasitvirtino mokslininkų teiginiai, kad šaltinyje glūdintis mineralinis vanduo idealiausiai tinka žmogaus organizmui.
UAB "Druskininkų Rasa" neapsiribojo vien mineralinio vandens išpilstymu. Patogumo dėlei įmonėje buvo įdiegtos plastikinės taros, PET butelių, dvigubo sandarinimo kamštelių, pakavimo plėvelės gamybos linijos. Metams bėgant gamybos našumas augo ir šiandien įmonės gaminamą produkciją naudoja daugiau kaip šimtas Lietuvos ir užsienio įmonių.
UAB "Druskininkų Rasa" gaminamas mineralizuotas vanduo išgaunamas ir pilstomas Druskininkų mieste iš 107 m. gylio gręžinio Nr. 27089. Visas asortimentas pavaizduotas 1 priede. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis74.62 KB
Autoriusbuka
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDalia Ilevičienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos vadyba negazuotas mineralinis vanduo Rasa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Dalia Ilevičienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą