Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (57)

Marketingas (57)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Rinkos samprata ir rinkų tipai. Segmentavimas pagal geografinius, demografinius, psichografinius ir elgesio kriterijus. Geodemografinis segmentavimas. Prekių klasifikavimas marketinge. Prekės gyvavimo ciklas ir marketingo veiksmai kiekviename iš etapų. Kainos nustatymo metodai, orientuoti į kaštus ir orientuoti į paklausą. Paskirstymo kanalo ilgis bei paskirstymo strategijos. Pardavimo skatinimo tikslai ir metodai. Respondentų atranka. Atrankos nuoseklumas. Atrankos metodų klasifikavimas. Neatsitiktiniai ir atsitiktiniai atrankos metodai, jų trumpas apibūdinimas. Respondentų atranka: nestatistiniai metodai ir statistinės formulės. Skalių tipai ir jų naudojimas vertinant nuomones marketingo tyrimuose. Skalių tipai. Nuomonių vertinimo skalės. Nuomonių vertinimo metodai. Apklausos metodai, jų privalumai ir trūkumai. Apklausos metodų pasirinkimas ir derinimas. Stebėjimas ir jo metodų klasifikavimas. Stebėjimo privalumai ir trūkumai. Verslo orientacijos, jų apibūdinimas bei pritaikymo problematika. Organizacinių vartotojų tipai; organizacinių ir individualių vartotojų skirtumai. Prekės identifikavimo ir prekinių ženklų strategijos, trumpas jų apibūdinimas. Reklamos klasifikavimas, trumpai apibūdinant kiekvieną kategoriją; reklamos funkcijos. Įėjimo į užsienio rinką būdai; standartizavimo bei adaptavimo strategijų taikymo ypatumai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

43 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 46.83 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą