Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata ir uždaviniai. Įmonės veiklos užsienio rinkose galimybės ir tikslingumo įvertinimas. Užsienio rinkų parinkimo kriterijai. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta tarptautinio marketingo tyrimų sistemoje. Užsienio rinkų parinkimo metodai. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Ekonominė aplinka. Užsienio rinkos segmentavimas. Užsienio rinkos užvaldymas. Galimi įsiskverbimo į užsienio rinkas sprendimai. Bendros veiklos sutartis. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų parinkimas. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika. Skverbimosi į tarptautines rinkas modeliai. UAB "Constructus" statybos kompanija. Apie UAB "Constructus". Apie SIA "Constructus". Latvijoje įgyvendinti projektai. Statybos paslaugų sritys, kuriose įmonė yra stipriausia. Visos statybos paslaugos. Veiklos sritys. Pagrindiniai faktai. Lietuvoje įgyvendinti projektai. Dėmesys komercinei statybai. "Constructus" statomas verslo ir gyvenamųjų patalpų kompleksas "Klaipėdos burė". Dėmesys gyvenamajai statybai. "Žalių kalnų" kvartalas. "Constructus" remiama iniciatyva skatinant verslo plėtrą. Lietuvoje įsteigtas Nacionalinis atsakingo verslo įmonių tinklas. "Constructus" inicijuoja diskusiją apie korupciją šalies statybų versle. Prisidėjimas prie aplinkosaugos. "Constructus" aplinkosaugos politika. "Constructus" su partneriais sukūrė programinę įrangą. PET žaliavos gamyklos Klaipėdos regione. Netinkamai vykdomi statybos darbai. Atsakomybės vengimas. Išaugusios statybų kainos. Darbuotojų deficitas ir darbo jėgos kaina. Stiprūs konkurentai. "Constructus" tarptautinio marketingo priemonės. Sprendimas į kurias rinkas eiti. "Constructus" įmonė Latvijoje laimėjo konkursą statyti ekologiško kuro gamyklą. Išvados ir pasiūlymai.