Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (48)

Marketingas (48)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Prekės kaina, jos reikšmė ir diferencijavimas. Pagrindiniai kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Paklausa ir pasiūla, jų elastingumas. Pastovieji ir kintamieji kaštai, jų poveikis kainai. Kainų nustatymo metodai, jų ypatumai. Kainų nuolaidos, pagrindinės rūšys. Kainų nustatymo variantai. Kainų strategijos, jų ypatumai ir naudojimo atvejai. Prekių paskirstymas, jo reikšmė ir būtinumas. Paskirstymo kanalai. Marketingo logistika. Prekybos samprata, jos sritys ir rūšys. Prekyba, jos veiklos sritys ir rūšys. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Mažmeninės prekybos įmonių marketingas. Didmeninės prekybos įmonės, jų rūšys ir ypatumai. Komunikacinis procesas, jo sudėtis ir reikšmė. Komunikacinis procesas marketinge. Rėmimo strategijos ir jų ypatumai. Reklama, jos reikšmė ir pagrindinės funkcijos. Pagrindiniai reklamos poveikio elementai ir pakopos. Pozicionavimas. Reklamos rūšys ir jų ypatumai. Reklamos kompanija ir jos planavimas, reklamos organizavimas ir reguliavimas. Asmeninis pardavimas, jo reikšmė, privalumai ir trūkumai. Asmeninio pardavimo proceso etapai ir uždaviniai. Prekybos agentų darbo užmokestis ir jo išraiškos formos. Pardavimo skatinimas, jo esmė ir uždaviniai. Gamintojų pardavimo skatinimo veiksmai ir priemonės. Prekybininkų pardavimo skatinimo priemonės pirkėjams paskatinti. Ryšiai su visuomene, jų organizavimo tikslai ir reikšmė. Įmonės identitetas ir jo išraiškos formos. Komunikavimo su visuomene būdai: populiarinimas, parama, parodos ir mugės ir kita. Marketingo strateginis planavimas ir jo nuoseklumas. Bendrosios marketingo strategijos ir ypatumai. Marketingo valdymas, strateginis ir taktinis jo lygiai. Marketingo padalinys įmonėje, tipinės jo organizacinės struktūros formos. Paslaugos, jų esmė, savybės ir klasifikavimas. Paslaugų marketingas, jo ypatumai ir pagrindinės strategijos. Prekės lydinčios paslaugos, jų reikšmė. Tarptautinis marketingas, jo uždaviniai bei ypatumai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

41 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 93.33 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą