Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos ypatumai (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos ypatumai (2)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364
Aprašymas

Įvadas. Reklamos sąvoka ir jos rūšys. Rinkos segmentai. Įstatyminis reklamos reguliavimas. Reklamos reguliavimas Lietuvoje. Vartotojus klaidinanti reklama. Neetiška konkurentų atžvilgiu reklama. Neetiška politinė reklama. Tarptautinių kompanijų reklamos strategijos Lietuvos rinkoje. Lokalizuota tarptautinė reklama. Mišrioji lokalizuota reklama. Lietuvos vartotojų požiūris į tarptautinę reklamą. Reklamos priemonės Europos Sąjungos (ES) šalyse. Reklama spaudoje: pranašumai ir trūkumai. Reklamos priemonių poveikio vartotojams palyginimas. Europos Sąjungos (ES) Bendroji rinka. Reklamos įstatymo paskirtis ir taikymas. Projektai pasiūlymai naudojant kitus produktus.

Ištrauka

Europos Sąjungos reklamos rinkos ypatumai, manau, kad tai pakankamai nauja tema kurią būtu įdomu panagrinėti ir sužinoti kažką naujo, nes ir pati Lietuva ne taip senai įstojusi į šią sąjungą. Tad ir Lietuvai tai pat tenka laikytis tam tikrų taisyklių, kurias reglamentuoja tiek Lietuvos, tiek Europos Sąjungos įstatymai, kurie šiame darbe irgi bus panagrinėti, ar aprašyti.
Reklamos rinkoje gali įvykti įvairių nenumatytų dalykų, nes kiekviena šalis siekia savo produkto pardavimo didesnių mastų, skverbiasi į naujas rinkas, kurios gali buti ir taip ,,užkištos" tuo produktu, tačiau jei prekė, ar produktas yra kokybiški, jiems sukūrus gerą reklamine kompaniją, gali ir tapti tos rinkos dalimi. Nes gera vadyba ir reklama gali pasiekti tikrai gerų rezultatų.
Be reklamos šiuolaikiniame pasaulyje išsiversti tikrai sunku, įeiti į naują rinką beveik neįmanomą, todėl jei skiriama tikrai daug dėmesio. Todėl šiame darbe taip pat bus paminėtos, reklamos sąvokos, rūšys kurios turėtų padėti analizuoti šia tema. Juk reklama skirta informuoti, skatinti ar dar kitaip traukti vartotoją. Reklamos sfera tai labai plati, ji apima daugelį žmogaus gyvenimo aspektų. Žinoma jos tikslas, didinti pardavimus, bet visko pasitaiko, nes rodant tą pačią reklamą skirtingose šalyse galima gauti atvirkščią reakciją, nes prieš reklamuojant reikia įsitikinti, ar nepaveiksi gyventojų įsitikinimų, tikėjimo, kultūros ar kažko panašaus.
Reklamos reguliavimas, tai vienas iš pagrindinių dalykų kuris suvaldo reklamą. Bet ji nėra griežtai reglamentuojama jei atitinka valstybės įstatymus ir kitus teisinius aktus. Reguliavimas reikalingas tam, kad apsaugotu gamintojus nuo ne sąžiningos konkurencijos ar kitokių priežasčių galinčių pakenkti verslui. Teisinga reklamavimo tvarka apsaugo galutinius vartotojus ir konkurencijos sujektus. Bet reklamos ribojimai neturi trukdyti laisvajai rinkai. Laisva rinka nėra anarchija, joje verslininkas pirmiausia privalo paisyti konstitucinių nuostatų, taip pat bendrųjų eko¬nominių ir visuomeninių santykių. Tam ir yra sukurti įstatymai gintu ir gamintoją ir vartotoją. Apie
įstatymus ir kitas apsaugos priemonės prieš nesąžiniga konkorecija, gan plačiai išdėstyta šiame darbe. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis62 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis161.62 KB
AutoriusKristijonas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. Vida Elskytė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos ypatumai (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 62 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • Doc. dr. Vida Elskytė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą