Šperos.lt > Rinkodara > Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų

Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pagrindinės sąvokos ir terminai. Įvadas. Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų analizė. Rėmimo komplekso struktūra. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Asmeniniai pardavimai. Reklama. Skirtumai tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų. Skirtumai tarp reklamos ir pardavimų skatinimo. Skirtumai tarp reklamos ir populiarinimo. Skirtumai tarp reklamos ir asmeninio pardavimo. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Utenos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 42.49 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą