Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkos tyrimų organizavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkos tyrimų organizavimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Rinkos tyrimų organizavimas. Rinkos tyrimų samprata ir paskirtis. Marketingo tyrimai. Esamos rinkos tyrimas. Potencialios rinkos įvertinimas. Prekės tyrimas. Konkurencijos tyrimas. Pardavimo tyrimas. Komunikacijos tyrimas. Ekonomikos ir verslo tyrimas. Įmonės vidaus ir išorės aplinkos tyrimas. Rinkos tyrimų procesas. Rinkos problemų formulavimas ir išsiaiškinimas. Rinkos tyrimo tipai. Žvalgybinis tyrimas. Aprašomasis tyrimas. Priežastinis tyrimas. Pirminių duomenų rinkimų metodai. Eksperimentas. Apklausa. Anketa. Klausimų pobūdis. Stebėjimas. Kokybiniai tyrimo metodai. Giluminis interviu. Grupinė diskusija. Vartotojų tyrimas. Konkurencijos tyrimas. Prognozavimo metodai. Prognozavimo objektas. Prognozavimo laikotarpis. Anketavimas. Ekstrapoliavimas. Analitinis modeliavimas. Išvados.

Ištrauka

Rinkos tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką gerinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Remiantis rinkos tyrimais gaunama informacija padeda geriau pažinti ir suprasti viso marketingo proceso turinį ir raidą.
Ši informacija padeda sėkmingai konkuruoti, išryškinti įmonės pranašumus ir išsiaiškinti trūkumus bei priimti teisingus sprendimus, susijusius su naujo produkto įvedimu į rinką, kainodaros strategijos panaudojimu, klientų lojalumo programų rengimu, kitų marketingo priemonių taikymu. Be to, rinkos tyrimas – viena iš veiksmingiausių priemonių, padedančių įvertinti pasirinktos verslo idėjos realumą bei pradėto verslo perspektyvas.
Rinkos tyrimai daugiausia skiriami vidutinio dydžio ir didelėms komercinėms įmonėms dirbančioms prekybos, gamybos bei paslaugų sektoriuose.
Rinkodaros tyrimai – tai sistemingas ir objektyvus informacijos rinkimas, analizė ir panaudojimas tikslu nustatyti ir spręsti rinkodaros problemas. Sistemingas informacijos rinkimas reiškia, kad procesas turi būti planuojamas visuose jo etapuose. Kiekvieno etapo procedūros turi būti metodologiškai pagrįstos ir gerai dokumentuojamos. Objektyvus informacijos rinkimas reiškia, kad procesas neturi būti įtakojamas subjektyvių nuomonių.
Šiame darbe aš išnagrinėsiu rinkos tyrimą, jų organizavimą. Apibūdinsiu rinkos procesą, jo etapus, tipus. Apžvelgsiu konkurencijos tyrimus, vartotojų tyrimus. Pateiksiu prognozavimo metodus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis43.57 KB
AutoriusJolita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. L. Giedrimienė
Švietimo institucijaŠiaurės Lietuvos kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkos tyrimu organizavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Šiaurės Lietuvos kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. L. Giedrimienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą