Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komplekso analizė: UAB "Tele2"

Marketingo komplekso analizė: UAB "Tele2"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Paslaugų marketingo ypatumai. Paslaugų teikimo sistema. Marketingo tipai ir funkcijos. Paslaugų kokybė. Kiti paslaugų marketingą sąlygojantys veiksniai. Paslaugų teikimo vieta. Paslaugų kokybės vertinimo kriterijai. Teikėjų ir vartotojų santykių komponentai. UAB "Tele2" marketingo kompleksas. Įmonės charakteristika. UAB "Tele2" paslaugų teikimo kainos ir planai. UAB "Tele2" teikiamų paslaugų vieta. UAB "Tele2" teikiamos paslaugos. UAB "Tele2" teikiamų paslaugų rėmimas. Vartotojai. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 68.75 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą