Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso analizė: UAB "Tele2"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Marketingo komplekso analizė: UAB "Tele2"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų marketingo ypatumai. Paslaugų teikimo sistema. Marketingo tipai ir funkcijos. Paslaugų kokybė. Kiti paslaugų marketingą sąlygojantys veiksniai. Paslaugų teikimo vieta. Paslaugų kokybės vertinimo kriterijai. Teikėjų ir vartotojų santykių komponentai. UAB "Tele2" marketingo kompleksas. Įmonės charakteristika. UAB "Tele2" paslaugų teikimo kainos ir planai. UAB "Tele2" teikiamų paslaugų vieta. UAB "Tele2" teikiamos paslaugos. UAB "Tele2" teikiamų paslaugų rėmimas. Vartotojai. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais.

Ištrauka

Kiekvienos įmonės svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelno. Gali būti taip, kad įmonė siūlo gerą prekę, yra jai nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek greitai nepavyksta pasiekti. Tai ypač akivaizdu intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias paslaugas. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – potencialūs pirkėjai tik atsitiktinai sužino apie prekę, jiems niekas tinkamai nepaaiškina siūlomos prekės privalumų, neskatina jos pirkti. Tuomet tenka imtis specialių veiksmų, kurie užpildytų šią spragą. O tam yra naudojami marketingo komplekso elementai: paslauga, kaina, vieta, rėmimas, žmonės.
Šio kursinio darbo tikslas - Įvertinti UAB "TELE2" marketingo kompleksą.
Uždaviniai:
• marketingo kompleksas teoriniu aspektu;
• išanalizuoti UAB "TELE2" marketingo kompleksą;
• Apibūdinti UAB "TELE2" vartotojus.
Analizuodama išsikeltus tikslus naudojau literatūrą bei internetinius puslapius. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-15
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis68.75 KB
Autoriusilona
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo komplekso analize UAB Tele2 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą