Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: UAB "Guliverio kelionės"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Marketingo planas: UAB "Guliverio kelionės"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Esamos situacijos analizė. Įmonės misija. Konkurencinė analizė. Aplinkos analizė. Klientų analizė. SWOT analizė. UAB "Guliverio kelionės" marketingo tikslai. UAB "Guliverio kelionės" marketingo komplekso elementų analizė. Turizmo agentūros "Guliverio kelionės" kainų politika. Rėmimo strategija. Siūlomas UAB "Guliverio kelionės" marketingo veiksmų planas. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

Sparčiai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės privalo aktyviai veikti tam, kad išliktų. Vienas iš būdų, kaip išlikti konkurencinėje kovoje yra įmonės strategijos formavimas. Įmonė turi mokėti apsibrėžti tikslinę orientaciją didesne perspektyvai, parengti veiksmų planą ir priemones numatytiems tikslams ir įgyvendinti, valdyti strateginius pokyčius.
Temos aktualumas. Turizmo verslas – viena iš sparčiausiai besivystančių pasaulinio ūkio sričių. Tarptautinis turizmas įeina į trejetuką stambiausių eksporto šakų, nusileidžia tik naftos gavybos pramonei ir automobilių gamybai. Turizmo reikšmė pasaulyje pastoviai didėja, tai susiję su išaugusiu turizmo poveikiu atskiros šalies ekonomikai. Šiandieniniams vadovams dar trūksta žinių apie marketingo teikiamas galimybes, bei suvokimo, jog marketingo teorijų vertinimas bei praktinis taikymas – sėkmingo įmonės egzistavimo pradinis etapas.
Darbo tikslas sukurti UAB "Guliverio kelionės" veiklos strategiją, atsižvelgiant į įmonės privalumus ir trūkumus, bei aplinkos grėsmes ir galimybes.
Uždaviniai:
1) suformuluoti įmonės tikslus ir uždavinius;
2) išnagrinėti naudojamą įmonės marketingo strategiją;
3) atlikti SWOT analizę;
4) sudaryti įmonės marketingo planą.
Tyrimo metodika. Ruošiant darbą panaudoti mokslinės literatūros analizės ir apibendrinimo bei palyginamosios analizės metodai. Naudotasi lietuvių bei užsienio autorių moksliniais darbais. Taip pat naudojama statistinių duomenų analizė bei grafinio modeliavimo metodas.
Tyrimo objektas UAB "Guliverio kelionės" veikla turizmo versle.
Trumpa įmonės charakteristika. Turizmo agentūra "Guliverio kelionės", įkurta 1992 metais, viena pirmųjų Lietuvoje pradėjo atstovauti Lietuvos ir užsienio aviakompanijoms bei siūlyti profesionaliai parengtas keliones. Ji nuo 1997 metų yra oficialiai IATA (Tarptautinė oro transporto asociacija) patvirtinta agentūra, tuo pripažįstant, kad "Saito" siūlomų produktų bei paslaugų lygis ir darbuotojų kvalifikacija atitinka tarptautinius reikalavimus.
Šiuo metu agentūros biurai yra didžiuosiuose Lietuvos miestuose - Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Alytuje. Kompanijoje yra 17 darbuotojų, dauguma jų baigę rezervavimo sistemos "Smart Amadeus" kursus bei turi IATA diplomus, dirba su aviabilietų, viešbučių, mašinų nuomos rezervavimo sistemomis. Didelį dėmesį "Guliverio kelionės" skiria produktų ir paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybei.
Pagrindinės turizmo agentūros "Guliverio kelionės" darbo sritys – verslo bei poilsinių ir pažintinių kelionių užsienyje organizavimas, o taip pat svečių iš užsienio priėmimas ne tik Lietuvoje, bet visame Pabaltijyje ir Rusijoje.
Keliaujant verslo reikalais klientas, "Saite" gali užsisakyti lėktuvo ar kelto bilietą, viešbučio kambarį, konferencijų salę, išsinuomoti automobilį, apsidrausti, taip pat įmonės darbuotojai padės sutvarkyti vizų formalumus, patikslinti mugių ar produktų laiką ir vietą. "Guliverio kelionės" taip pat siūlo poilsines keliones, taigi įmonėje galima užsisakyti skrydžius iš Vilniaus, Varšuvos, Berlyno ir Frankfurto, keliones su grupe į tolimas ir egzotines šalis, kruizus, savaitgalio keliones į Europos miestus. Vykstant nuosavu automobiliu padeda numatyti kelionės maršrutą, užsako nakvynes dominančiuose mietuose. Jei tarp siūlomų kelionių klientas neranda tinkamos, gali būti sudaromos programos pagal kliento pageidavimus. Laukiantiems svečių iš užsienio, "Guliverio kelionės" gali pasiūlyti viešbučius Lietuvoje ir Pabaltijyje palankiomis kainomis, išnuomoti automobilį, pasirūpinti laisvalaikio programa. Agentūra dalyvauja organizuojant tarptautinius seminarus ir konferencijas, priima pavienius turistus ir grupes, daugiausia iš Vokietijos.
Agentūros galimybės pagrįstos sutartimis su aviakompanijomis, viešbučiais Lietuvoje ir svetur, žinomomis mašinų nuomos ir draudimo kompanijomis, didžiaisiais Vokietijos kelionių organizatoriais "Dertour" (įgaliotasis atstovas Lietuvoje), "TUI", "Neckermann", Lenkijos "Oasis Turs" ir "Ving", patikimais partneriais – kelionių agentūromis užsienyje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-19
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis55 KB
AutoriusErika
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasV. Popovas
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas UAB Guliverio keliones [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • V. Popovas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą